Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Houhoukou
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 13-07 23:15
Mijn vraag
Ik ga een nieuwe telfoon kopen alleen zit ik te twijfelen tussen de realme 6 (8gbRam)(€300) en de realme 6pro (€350). Is de snapdragon de extra €50 waard?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb nu een LG Nexus 5x dus die is wel aan een upgrade toe.

Ik wil de telefoon graag gebruiken voor gaming en films kijken.

[Voor 10% gewijzigd door Houhoukou op 17-05-2020 17:49. Reden: type fout]

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bladerash
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 01:14
Voor gaming heb je meer aan de mediatek helio G90T, die is sneller dan de snapdragon 720.
https://www.notebookcheck...s-and-Specs.443044.0.html

Is alleen wel op 12nm gebakken ipv 8nm en verbruikt daarbij ook meer stroom (slechter prestatie/watt).

De kirin 810 uit de Huawei honor 9x pro is wel weer snel en zuinig dankzij 7nm. Die telefoon heeft alleen geen google mobile services. Alleen een optie als je weet hoe je google mobile services via een .apk kan installeren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 00:43
https://m.gsmarena.com/co...one1=10113&idPhone2=10114
Ik zou de pro nemen voor het grotere scherm, en voor betere upgrade mogelijkheden van de Snapdragon processor met nieuwe Android versies.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Houhoukou
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 13-07 23:15
wat bedoel je met betere upgrade mogelijkheden van de snapdragon

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True