[Android 9] Hik-Connect Push meldingen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haney
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 28-02-2022
Ik heb net de DS-KH8340-TCE2, met bijbehorende Hik-Connect 4.4.0.0430. Alles lijkt behoorlijk te werken, behalve het feit dat we geen pushmeldingen krijgen op onze smartphones (Samsung S8 & J7)
In de app is er een heel stappenplan om de pushmeldingen te activeren, waarvan ik het 1e deel reeds heb gedaan.
Enige probleem : het 2e deel van de handleiding bestaat blijkbaar niet meer in Android9, namelijk de "ongemonitorde apps"

Hik-Connect app : https://appstore.hikvision.com/
GO TO SETTINGS - DEVICE MAINTENANCE - BATTERY - BATTERY USAGE - !!UNMONITORED APPS - ADD APPS - ADD HIK-CONNECT

Als iemand ervaringen heeft met dit probleem of de oplossing weet... _/-\o__/-\o__/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_007
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:57
Het tweede deel heeft waarschijnlijk betrekking op dat niet gebruikte apps "in slaap" worden gebracht door Android en gehouden. Een dergelijk app is dan niet meer in staat (of veel te laat) om te reageren op een bericht. Om dit euvel te voorkomen moet je Android instrueren om de betreffende app niet in slaap te laten brengen.
Voor mijn S8 met Android 9 is deze instelling te vinden onder Settings>Device care>Battery; Je ziet vervolgens een aantal apps die actief zijn. Kies de betreffende app (Hikk-connect) en deactiveer de optie "Put app to sleep".
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haney
Helaas is het hiermee niet opgelost, nog steeds geen meldingen op de smartphone als de bel wordt ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 21:21
@Haney Maar je krijgt toch wel een melding als de app open staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haney
Nee, zelfs dan niet. Onlangs nog een update geweest waarmee ik hoopte dat het zou opgelost zijn, maar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 21:21
Ik ga er van uit dat je een account hebt aangemaakt? Als je inlogt op de hik connect website, zie je dan jouw toestel online staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haney
Sorry voor telkens het late antwoord, ik zit in een enorm drukke periode. Maar alvast bedankt voor je hulp!

Ik kan inderdaad mijn toestel online zien op de Hik-Connect site.
Het toont Device Domain - Device Serial No - IP/Port No - Status Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:45
Pagina: 1