Toon posts:

Cloud Storage min 5 tb maar in Europe en liefst NL

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20-02 10:03
Mijn vraag

Waar kan ik cloud storage vinden online voor minimaal 5 tb welke betrouwbaar is en binnen de EU/NL de gegevens opslaat?

Ik heb Microsoft 365 Business maar de app Onedrive kan niet voor 1 user dit aanbieden en zoek een dienst die betaalbaar is en in EU en liefst NL opslaat.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yeebo
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
TransIP Stack

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LucyLG

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je geeft veel te weinig info over hoe deze data opgeslagen moet worden, hoe benaderd en hoe vaak je de data weer wilt lezen. Kun je wat meer van de usecase beschrijven?

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LucyLG
Room42 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 02:21:
Je geeft veel te weinig info over hoe deze data opgeslagen moet worden, hoe benaderd en hoe vaak je de data weer wilt lezen. Kun je wat meer van de usecase beschrijven?
back up moet het zijn van een WD passport schijf en dus zo nu en dan kunnen dienen voor issues. Naast eigen back ups wil ik de data veilig stellen voor echte grote problemen opdat ik nooit kwijtraak. Ik wil echter niet dat de data zomaar gelekt kan worden en dus beveiliging cloud moet redelijk zijn en ik daar issues mee kan krijgen.

[Voor 3% gewijzigd door LucyLG op 17-05-2020 02:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:53
Wat mag het kosten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LucyLG
Wat is marktconform voor een beroepsmatige gebruiker voor 5 tb?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:29
transip is volgens mij of 2tb of 10tb
en dat kan nog wel prijzig zijn

pcloud is ook eu based (zwitserland)
maar wel maar 2tb
maar wel mogelijk lucratiever met de lifetime subscription als het aan je eisen voldoet

[Voor 3% gewijzigd door boyette op 17-05-2020 04:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Knorretje-
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-06 16:29

Knorretje-

How do you spell love – Piglet

https://www.backblaze.com/b2/cloud-storage.html

$0.005 per GB /mnd

Hebben ook een datacenter in Amsterdam. Staat helemaal onderaan deze pagina.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Luitwieler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-06 12:33
Zou Azure Blob storage misschien een uitkomst bieden? https://azure.microsoft.com/nl-nl/services/storage/blobs/ Er zijn veel
Protocollen beschikbaar om met de storage te verbinden, snelheid en security is ook prima in orde.

[Voor 12% gewijzigd door Luitwieler op 17-05-2020 10:28]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee