Gezien mijn vorige aankoop van een desktop, laat ik het bedrag voor nu nog even achter. Maar ik heb twee dagen geleden een tweedehands pc gekocht via Marktplaats en voor het bedrag en de 32gb/gta980 wat erin zat vond ikzelf het een redelijk goede aankoop. Nu heb ik nog niet de perfect setup om te kunnen gamen, en het geld om steam weer op te vullen, dus ik vroeg me bij deze af.. is het wat?
Wat voor spellen zou ik op welke setting kunnen spelen?
Het betreft een HP z620 Pc, maar de verkoper had er het een en ander aan gedaan dus ik wordt er niet veel wijzer van.
Specs die ik tot nu toe heb gevonden:
Cpu: Intel Xeon E5 1620 @ 3.60GHz
Videokaart: 4095MB NVIDIA GeForce GTX 980 (MSI)
Ram: 32,0GB DDR3 @ 664MHz (9-9-9-24) (is er ergens terug te vinden wel merk? Corsair gokte ikzelf)
Opslag: 119GB Hitachi (SATA (SSD)) 28 °C
931GB Western Digital WDC ATA Device (SATA)
Moederbord: Hewlett-Packard 158A (CPU0)
Excuses voor de vele vragen maar ik ben al een stuk op weg gekomen totdat ik dit bericht typde, hier loop ik even vast.
Bedankt alvast.
Het betreft een HP z620 Pc, maar de verkoper had er het een en ander aan gedaan dus ik wordt er niet veel wijzer van.
Specs die ik tot nu toe heb gevonden:
Cpu: Intel Xeon E5 1620 @ 3.60GHz
Videokaart: 4095MB NVIDIA GeForce GTX 980 (MSI)
Ram: 32,0GB DDR3 @ 664MHz (9-9-9-24) (is er ergens terug te vinden wel merk? Corsair gokte ikzelf)
Opslag: 119GB Hitachi (SATA (SSD)) 28 °C
931GB Western Digital WDC ATA Device (SATA)
Moederbord: Hewlett-Packard 158A (CPU0)
Excuses voor de vele vragen maar ik ben al een stuk op weg gekomen totdat ik dit bericht typde, hier loop ik even vast.
Bedankt alvast.