Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Waar op mijn pc vind ik mijn Xbox game terug?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Mar1980
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 30-05-2020
Mijn vraag

Waar op mijn laptop vind ik mijn Xbox game terug die ik gedownload heb met de Game Pass?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Laptop Microsoft Xbox game pass

Ik ben totaal niet handig met computers maar wil mijn usb Nedis controller gebruiken om de Xbox games mee te spelen op mijn laptop. Ik heb al het emulator programmaatje geïnstalleerd om de controller compatibel te maken maar nu moet ik dat in de map van de game onderbrengen maar waar kan ik die game op mijn pc terugvinden???
...

Bedankt voor alle hulp alvast!

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Standaardlocatie bij mij is c:\Program Files\WindowsApps
Als het op een andere schijf geinstalleerd staat is het bij mij d:\WindowsApps

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mar1980
Thanks! Ik had daar al eens gekeken en zal nog eens beter speuren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stonehawk
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19:24
Je gebruikt xbox app beta voor windows? Volgens mij zijn die spellen niet zoals "normale" installaties. Die kan je niet zo maar in een directory vinden. De executable is niet gewoon zichtbaar. Dus als de Nedis controller dit nodig heeft, heb je denk ik pech gehad en anders moet je het misschien bij de support van Nedis vragen of er een oplossing voor bestaat.

AMD software kan de spellen, die via dat platform op mijn pc staan, ook niet vinden. En dus de spel gegevens bij houden en de instellingen optimaliseren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mar1980
Misschien toch maar gewoon een Xbox controller kopen? Zouden die wel meteen compatible zijn?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stonehawk
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19:24
Ik heb daar geen ervaring mee dus ik kan je daar niks zinnigs over vertellen.

Mijn gevoel zegt dat het zou moeten werken, maar ja aannames... ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
Mar1980 schreef op zondag 17 mei 2020 @ 09:22:
Misschien toch maar gewoon een Xbox controller kopen? Zouden die wel meteen compatible zijn?
Yep, bijvoorbeeld de Xbox One S-controller werkt gewoon in Windows 10, mits je Bluetooth hebt. Anders heb je er eentje nodig met een dongle (of kabel).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mar1980
De controller die ik nu heb werkt in Windows alleen niet bij de gedownloade Xbox games daarom ben ik nu aan het stoeien met zo’n emulator.... maar zou de Xbox controller meteen werken bij de games?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: oktober 2017
  • Nu online
Xinput is het codewoord. Xbox controllers werken met xinput, en werken meteen in bijna alle games. Jou controller werkt hoogstwaarschijnlijk niet met xinput. Daarom moet je met allerlei software aan de slag.

Ook al iets van xpadder oid geprobeerd?

Welke controller is het?

[Voor 6% gewijzigd door WEBGAMING op 17-05-2020 12:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mar1980
Een Nedis controller, goedkoop ding maar wel met zo’n clear knop op de onderkant.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True