Hallo,
Ik ben nu welgeteld bijna 48u non stop bezig. Heb voor m'n gevoel alles geprobeerd. Wordt radeloos.
Heb een 2e hands desktop gekocht. Contact met verkoper is goed en coöperatief. Hij geeft aan nooit problemen te hebben gehad. Ik heb niet 't idee dat meneer me bewust een oor aan naait.
Ik kreeg echter na een paar uurtjes WoW spelen opeens last van sudden restarts. Maar dan niet tijdens het spelen. Gewoon random, tijdens het computeren. Hierbij komen geen foutmeldingen. Het begon af en toe, soms kon ik prima 'n paar uur dingen doen. Nu is het de hele tijd opstarten, dat gaat in enkele seconden, heel snel en vlekkeloos, en dan ergens na een paar minuten of seconden, poef... hij restart weer, repeat repeat.
Betreft een i5 (kan door de problemen even niet precies zien welke
8gb ram
KFA2 gtx 1060 3gb
1x ssd 120tb "t120"
1x ssd samsung 250 gb
Asrock b85m pro4 moederbord
Ik heb run inmiddels op eens helemaal schone, legale, up to date, windows 10. Na 't installeren enkel videokaart driver geüpdatet, verder niks. en verder helemaal cleane install windows 10 pro 64x.
Ik heb al geprobeerd :
- Bios update middels stickje : succesvol gelukt, geen foutmelding
- Ram getest met Windows tool: geen foutmeldingen
- Hard drives getest middels windows tool, geen foutmeldingen
- Pc voorzichtig schoongespoten met perslucht. Was al erg schoon.
- middels YouTube tutorials dingen met stroombeheer profielen geprobeerd
-meerdere clean installs, alle schijven gefragmenteert
Antwoorden als: terugbrengen naar de verkoper zijn niet nodig. Ik reik hier uit wat betreft het trouble shooten naar een oplossing /:)
Niks lukt
Please help...
Ik ben nu welgeteld bijna 48u non stop bezig. Heb voor m'n gevoel alles geprobeerd. Wordt radeloos.
Heb een 2e hands desktop gekocht. Contact met verkoper is goed en coöperatief. Hij geeft aan nooit problemen te hebben gehad. Ik heb niet 't idee dat meneer me bewust een oor aan naait.
Ik kreeg echter na een paar uurtjes WoW spelen opeens last van sudden restarts. Maar dan niet tijdens het spelen. Gewoon random, tijdens het computeren. Hierbij komen geen foutmeldingen. Het begon af en toe, soms kon ik prima 'n paar uur dingen doen. Nu is het de hele tijd opstarten, dat gaat in enkele seconden, heel snel en vlekkeloos, en dan ergens na een paar minuten of seconden, poef... hij restart weer, repeat repeat.
Betreft een i5 (kan door de problemen even niet precies zien welke
8gb ram
KFA2 gtx 1060 3gb
1x ssd 120tb "t120"
1x ssd samsung 250 gb
Asrock b85m pro4 moederbord
Ik heb run inmiddels op eens helemaal schone, legale, up to date, windows 10. Na 't installeren enkel videokaart driver geüpdatet, verder niks. en verder helemaal cleane install windows 10 pro 64x.
Ik heb al geprobeerd :
- Bios update middels stickje : succesvol gelukt, geen foutmelding
- Ram getest met Windows tool: geen foutmeldingen
- Hard drives getest middels windows tool, geen foutmeldingen
- Pc voorzichtig schoongespoten met perslucht. Was al erg schoon.
- middels YouTube tutorials dingen met stroombeheer profielen geprobeerd
-meerdere clean installs, alle schijven gefragmenteert
Antwoorden als: terugbrengen naar de verkoper zijn niet nodig. Ik reik hier uit wat betreft het trouble shooten naar een oplossing /:)
Niks lukt

Please help...