Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verkeerd product

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Topicstarter
Dit product linkt bij alle drie de shops die 'm verkopen naar een compleet ander product. Bij Bol.com kom je zelfs uit op voedingssupplementen. Ik heb dit gemeld middels de foutieve prijs-knop en daarbij een bericht wat er aan de hand is. Technisch gezien geen foutieve prijs natuurlijk maar waar moet ik het anders melden?

Anyway, mail van Tweakers ontvangen dat de wijzigingen zijn doorgevoerd maar bij alle shops kom je nog steeds bij een ander product uit wanneer je de Pricewatch link volgt.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 3700X, 16GB @ 3600cl16, A2000 1TB, RTX 2070 Super, Omen X 27 @ 240HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kuusje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 23:27
temp00 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 21:02:
k heb dit gemeld middels de foutieve prijs-knop en daarbij een bericht wat er aan de hand is. Technisch gezien geen foutieve prijs natuurlijk maar waar moet ik het anders melden?
foutieve prijs-knop is prima :Y 't Gaat erom dat er een moderator naar gaat kijken en dat gaat gebeuren aan de hand van je melding.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 21:15

Mooijekind

Manager Product Content
Nogmaals even naar gekeken en nu zijn wel alle prijzen verdwenen.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True