Hallo allemaal,
Ik zou graag een game pc willen samenstellen waar ik mijn games zoals Doom, MHW Iceborn, Witcher 3, COD Warzone, Fortnite, Overwatch mee kan spelen zonder lag, warme cpu en het teveel geluid maakt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn games op de hoogste settings kunnen spelen zonder lag,snel opstarten/reageren en het gebruiken voor mijn studie applicatie en mediaontwikkelaar
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag rond de1500-1800 euro kosten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart, sterke cpu, genoeg geheugen, goede koeling voor geen warme al te warme cpu een stil geluid,aansluitingen voor: externe hardeschijven, controller, toetsenbord, muis en headset,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde voorkeuren. Al trekt de MSI GeForce RTX 2070 SUPER GAMING X TRIO mij wel echt aan, sta ik open voor suggesties.
Tot nu toe ben ik op dit gekomen:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat het zo min mogelijk geluid maakt, niet al te warm wordt en ik mijn games op de hoogste settings met het beste beeldkwaliteit kan spelen. Games zoals Monster Hunter World: Iceborn, COD Warzone, Doom
Ga je overklokken?
Als ik hierma het gewenste resultaat kan behalen ja
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of deze onderdelen goed samen werken,
Zijn dit de beste onderdelen voor de prijs, misschien kan het wel goedkoper en behaal ik dezelfde resultaten. Als ik voor iets duurder zou gaan welke aanpassingen zouden dan worden aangeraden?
Alvast bedankt voor alle hulp!
Ik zou graag een game pc willen samenstellen waar ik mijn games zoals Doom, MHW Iceborn, Witcher 3, COD Warzone, Fortnite, Overwatch mee kan spelen zonder lag, warme cpu en het teveel geluid maakt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn games op de hoogste settings kunnen spelen zonder lag,snel opstarten/reageren en het gebruiken voor mijn studie applicatie en mediaontwikkelaar
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag rond de1500-1800 euro kosten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart, sterke cpu, genoeg geheugen, goede koeling voor geen warme al te warme cpu een stil geluid,aansluitingen voor: externe hardeschijven, controller, toetsenbord, muis en headset,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde voorkeuren. Al trekt de MSI GeForce RTX 2070 SUPER GAMING X TRIO mij wel echt aan, sta ik open voor suggesties.
Tot nu toe ben ik op dit gekomen:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 295,- | € 295,- |
1 | Moederborden | MSI MPG X570 Gaming Plus | € 175,05 | € 175,05 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 624,05 | € 624,05 |
1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda Compute 2,5", 1TB | € 43,58 | € 43,58 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 98,91 | € 98,91 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 68,- | € 68,- |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 650W | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 118,90 | € 118,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.594,26 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat het zo min mogelijk geluid maakt, niet al te warm wordt en ik mijn games op de hoogste settings met het beste beeldkwaliteit kan spelen. Games zoals Monster Hunter World: Iceborn, COD Warzone, Doom
Ga je overklokken?
Als ik hierma het gewenste resultaat kan behalen ja
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of deze onderdelen goed samen werken,
Zijn dit de beste onderdelen voor de prijs, misschien kan het wel goedkoper en behaal ik dezelfde resultaten. Als ik voor iets duurder zou gaan welke aanpassingen zouden dan worden aangeraden?
Alvast bedankt voor alle hulp!
[ Voor 157% gewijzigd door UncleRay op 17-05-2020 01:04 ]