Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Lag spikes bij Warzone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• LQG
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 27-11 11:30
Mijn vraag
Sinds kort gebruik ik een nieuw systeem. Bij het spelen van Warzone heb ik last van lag spikes die zich consequent iedere 4-5 seconden voor doen. Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Dit probleem doet zich vaak pas na enige tijd gamen voor, maar blijft dan wel continu. Het vreemde is dat dit patroon terug te vinden is in mijn GPU usage, en dat daarbij het stukje 'copy' spiked..:

Relevante software en hardware die ik gebruik
AMD Radeon Gigabyte RX5700XT
Ryzen 3600
16GB RAM
ASUS B450M Mobo

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle drivers zijn up to date. Alle mogelijke settings geprobeerd. Temperatuur gemonitord (niet hoger dan 65 graden op de GPU). Opnieuw opstarten (uiteraard 8)7 ). Daarnaast heb ik alle 'extra's' in de driver instellingen uitgeschakeld.

Beschik niet over de grootste kennis m.b.t. dit soort problemen/hardware, kan echt niet achterhalen waar dit aan ligt.

Alle reacties

• BoSmit
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 28-11 09:46
Hoi LQG,

Heb jij inmiddels de oplossing kunnen vinden?

Ik heb ook last van deze lagspikes in Warzone. Bij Multiplayer is er niks aan de hand.

Mijn systeem setup:
- AMD Ryzen 5 3600 WRAITH 3600 AM4 BOX
- Sapphire RADEON RX 5700 XT NITRO+
- MSI B450 TOMAHAWK MAX B450
- D416GB 3200-16 Veng. RGB PRO bk K2 COR

Soms volstaat een reset van mijn PC tegen deze lagspikes. Maar helaas niet altijd....

Ik hoor graag van je.

Mvg,
Bo

• AZQ
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 00:20
Dit probleem heb ik ook gehad, en we hebben toevallig allemaal dezelfde GPU. Ik weet vrij zeker dat de texture settings het probleem zijn, de textures op low doen loste in ieder geval voor mij de stuttering op. Ik heb overigens alle graphics instellingen zo laag mogelijk staan, misschien dat dat ook helpt.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True