Beste Tweakers,
Redelijk onverwachts staan wij op het punt om onze 3e woning te komen. Onverwachts? Omdat we het huis van mijn ouders gaan kopen. Een prachtige 2-onder-1-kap met zeer grote voortuin, in een doodlopende straat. Ideaal dus voor de 2 kleine meiden (2j en bijna 5 maanden).
Het huis is in prima staat, maar absoluut "verouderd". De keuken en badkamer zijn ruim 20 jaar oud. Daarnaast willen wij het natuurlijk ook aanpakken om het straks echt "ons" huis te maken.
Onze wensen (op volgorde van prioriteit):
Nu hebben wij zelf eigenlijk nog helemaal geen ervaring hoe we dit het beste aan kunnen pakken. Volgens mij biedt nagenoeg elke keuken/badkamer leverancier ook een montagedienst in, maar we willen het natuurlijk zo efficiënt mogelijk doen. Hebben we hier dan een aannemer voor nodig?
Enkele vragen zo op een rijtje:
Redelijk onverwachts staan wij op het punt om onze 3e woning te komen. Onverwachts? Omdat we het huis van mijn ouders gaan kopen. Een prachtige 2-onder-1-kap met zeer grote voortuin, in een doodlopende straat. Ideaal dus voor de 2 kleine meiden (2j en bijna 5 maanden).
Het huis is in prima staat, maar absoluut "verouderd". De keuken en badkamer zijn ruim 20 jaar oud. Daarnaast willen wij het natuurlijk ook aanpakken om het straks echt "ons" huis te maken.
Onze wensen (op volgorde van prioriteit):
- Badkamer
- Keuken
- Vloer (in eerste instantie alleen begane grond)
- Voortuin
- Airco
Nu hebben wij zelf eigenlijk nog helemaal geen ervaring hoe we dit het beste aan kunnen pakken. Volgens mij biedt nagenoeg elke keuken/badkamer leverancier ook een montagedienst in, maar we willen het natuurlijk zo efficiënt mogelijk doen. Hebben we hier dan een aannemer voor nodig?
Enkele vragen zo op een rijtje:
- Is het verstandig om hier voor een dergelijke klus (ga uit van badkamer + keuken + vloer) een aannemer in de hand te nemen?
- Hoewel niemand een exacte prijs kan noemen... Kan iemand iets zinnigs zeggen over de kosten waar je dan "gemiddeld" rekening moet houden. Montage van een keuken bijvoorbeeld is gemiddeld zo'n €1.500
- Iemand ervaring met de duur van de werkzaamheden? Hoelang is je huis "onbewoonbaar"?
- Algemene tips of adviezen waar rekening mee gehouden kunnen worden?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL