Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Instagram account laten verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• MijnGameNaam
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 08-06 21:48
Hallo,

Ik heb toen ik jong was een instagram account gemaakt. Enigste probleem ik heb er geen beheer meer op en ik wil hem daarom nu laten verwijderen zijn er mogelijkheden om hem te laten verweideren of heb evt. Zelf te brudeforce met een password guesser.

Ik ben namelijk een beetje uit ideeen wat ik kan doen. Ik kan aantonen dat ik het ben. Alleen ik heb negers toegang meer toen mail, telefoon nummer alles.

• Wintervacht
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 19-04 20:19

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

...heb je al contact opgenomen met de helpdesk?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• MijnGameNaam
Wintervacht schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 19:13:
...heb je al contact opgenomen met de helpdesk?
Nee, maar heb gehoord dat hun vaak weinig kunnen betekenen

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

Hoe bedoel je heb er geen beheer meer op?
Wachtwoord vergeten?

https://www.howtogeek.com...otten-instagram-password/
dit al gedaan.???

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• nielzz01
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 12-05 12:58
Weet je de gebruikersnaam van je account nog wel? Je kunt ook je gebruikersnaam gebruiken om een nieuw wachtwoord op te vragen.

• nielzz01
  • Laatst online: 12-05 12:58
Dit kun je eventueel ook nog proberen....
Ik heb geen toegang tot Instagram om mijn e-mailadres of telefoonnummer te wijzigen
Als je geen toegang hebt tot je Instagram-account, het e-mailadres of het telefoonnummer waarmee je je hebt geregistreerd:

Open de Instagram-app op je mobiele apparaat en voer je meest recente e-mailadres of telefoonnummer in.
Tik op Wachtwoord vergeten?.
Tik op Heb je meer hulp nodig?.
Volg de instructies op het scherm om ondersteuning aan te vragen.

• NayoNL
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 07-08-2020
Summiere topic start, met ook bijzonder weinig eigen initiatief.

Welke gegevens heb je wel? Werkt het resetten van je wachtwoord niet?

Als je je eigen persoonsgegevens hebt ingevuld, dan helpt een AVG-verzoek wellicht (recht op vergetelheid). Check de privacy-voorwaarden even van Instagram voor de mogelijkheden.

[Voor 13% gewijzigd door NayoNL op 16-05-2020 20:07]

• MijnGameNaam
nielzz01 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 20:02:
Weet je de gebruikersnaam van je account nog wel? Je kunt ook je gebruikersnaam gebruiken om een nieuw wachtwoord op te vragen.
Ik heb geen toegang meer tot het email adress waar die op zit dit is waarschijnlijk ook nooit bevestigd. Ik heb de gebruikersnaam nog.
NayoNL schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 20:06:
Summiere topic start, met ook bijzonder weinig eigen initiatief.

Welke gegevens heb je wel? Werkt het resetten van je wachtwoord niet?

Als je je eigen persoonsgegevens hebt ingevuld, dan helpt een AVG-verzoek wellicht (recht op vergetelheid). Check de privacy-voorwaarden even van Instagram voor de mogelijkheden.
Ik heb het wachtwoord geprobeert te resetten maar helaas geeft dat niet mogen werken aangezien ik niet kan achterhalen naar welk email adress is gestuurt ook komt in geen een van mijn email adresse een mail terecht

Hoe zou ik evt zon AVG-verzoek kunnen indienen
Ik had dit namelijk al in gedachten maar dacht dat dit namelijk via een rechter zou moeten gaan

^ik ga hier even in verdiepen, dankjewel

[Voor 52% gewijzigd door MijnGameNaam op 16-05-2020 22:41]

• da_PSI
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 10-06 21:22
MijnGameNaam schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 22:37:
[...]

Ik heb geen toegang meer tot het email adress waar die op zit dit is waarschijnlijk ook nooit bevestigd. Ik heb de gebruikersnaam nog.
Email account nooit bevestigd? Weet je zeker dat het je eigen account is? ivm facebook iemand was een keer alle details kwijt en dit kon gewoon gereset worden (dit is meerdere jaren geleden). Werden toen vragen gesteld welk email address was gebruikt, locaties, vorige wachtwoorden je werden gebruikt, etc. etc. Weet er niet zo heel veel vanaf, maar weet wel dat hij toegang had gekreven.

• anon054630
  • Laatst online: 16:56
-

[Voor 99% gewijzigd door anon054630 op 10-03-2021 20:47]

• MijnGameNaam
da_PSI schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 22:42:
[...]

Email account nooit bevestigd? Weet je zeker dat het je eigen account is? ivm facebook iemand was een keer alle details kwijt en dit kon gewoon gereset worden (dit is meerdere jaren geleden). Werden toen vragen gesteld welk email address was gebruikt, locaties, vorige wachtwoorden je werden gebruikt, etc. etc. Weet er niet zo heel veel vanaf, maar weet wel dat hij toegang had gekreven.
Er staat een foto van mijzelf op. Dus ik ben er vrij zeker van

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

MijnGameNaam schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 19:10:
Hallo,

Ik heb toen ik jong was een instagram account gemaakt. Enigste probleem ik heb er geen beheer meer op en ik wil hem daarom nu laten verwijderen zijn er mogelijkheden om hem te laten verweideren of heb evt. Zelf te brudeforce met een password guesser.
Misschien is het account op die manier wel met je 80e wel verwijderd ;)

Nee, dit gaat echt niet werken en moet je beter via de officiële weg doen. Contact Instagram ofzo, en kijk hoe je kan laten identificeren met je account. met wat mazzel kunnen ze met een kopie van je identiteitskaart of paspoort zien dat jij het bent, en het account deactiveren.

Waar ga je heen?

• MijnGameNaam
AW_Bos schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 23:20:
[...]

Misschien is het account op die manier wel met je 80e wel verwijderd ;)

Nee, dit gaat echt niet werken en moet je beter via de officiële weg doen. Contact Instagram ofzo, en kijk hoe je kan laten identificeren met je account. met wat mazzel kunnen ze met een kopie van je identiteitskaart of paspoort zien dat jij het bent, en het account deactiveren.
Daar ben ik wel bamg voor ja xD, is er een speciale site voor co tact want ik kom niet veder dan een cirkel van artikelen waar je geen contact kan maken met een "echt" persoon.

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

MijnGameNaam schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 23:45:
[...]

Daar ben ik wel bamg voor ja xD, is er een speciale site voor co tact want ik kom niet veder dan een cirkel van artikelen waar je geen contact kan maken met een "echt" persoon.
Ik vrees van niet voor een platform met wereldwijd miljoenen accounts.
Alle aanvragen komen gewoon in een systeem, en als ze aanknopingspunten vinden, dan drukken ze op de knop accept of decline.

Waar ga je heen?

• MijnGameNaam
AW_Bos schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 23:47:
[...]

Ik vrees van niet voor een platform met wereldwijd miljoenen accounts.
Alle aanvragen komen gewoon in een systeem, en als ze aanknopingspunten vinden, dan drukken ze op de knop accept of decline.
Ik loop momenteel al warm voor een chatbox waar mee ik meer kan dan: ga naar je email provider en vraag daar een wachtwoord reset aan.

Een email adress zou leuk zijn.

Hoe gaat een avg verzoek in zijn werking. Moet ik dat online doen of moet ik dat via een rechter of andere instatie doen?

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

Waar ga je heen?

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True