Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Android Autoradio Hulp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Remco126
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 22-05-2020
Mijn vraag
Ik heb een tulp aansluiting nodig voor mijn huidige autoradio.
Ben hier zelf niet zo in thuis, maar het lijkt erop dat ik een kabelset nodig heb.
Het is om het geluid naar mijn versterker te koppelen.
Volgends mij werden deze meegeleverd, maar heb de auto 2ehands gekocht, dus heb deze er helaas niet bij.

Iemand een idee hoe ik hier aan ga komen?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Android 8.1 inch autoradio type: alps 8227l_demo
...

Wat ik al gevonden heb

https://www.google.com/se...1517#imgrc=XUVJTVKPFyRQoM

Alle reacties

• peugeot206cc
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 29-06-2020
Hoi Remco,

Mocht je nog niet geholpen zijn met je vraag:
Je hebt een blauwe tulp-kabel nodig, zoals afgebeeld in onderstaande link:

https://www.bol.com/nl/p/...0B-gYHEAQYASABEgItOPD_BwE

Die draad, die er tussen zit, is je remotedraad. Die sluit je aan op een van je pinnetjes van je iso-blok van je radio (meestal blauw-witte). zorg wel dat je rond de 5 mrt kabel aanschaft, echter is dit ook afhankelijk van de plaats van je eindversterker.

Succes alvast met inbouwen en in hoop dat je veel geluidsplezier hebt.

Jeroen

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True