Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Monitor Aankoop Advies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Minicalis
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 16-05-2020
Ik zoek een?
Beste tweakers, ik ben op zoek naar een monitor voor mijn setup. Momenteel gebruik ik een 32" 1080p TV, maar ik ben al een ruime tijd aan het denken om over te stappen op een monitor. Ik heb flink wat research gedaan, maar blijf het een moeilijke keuze vinden en daarom dus dit topic.

Wat is je budget?
Mijn max. is 500 euro voor één monitor.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt me niet uit, zolang het maar doet wat het moet doen.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb, zoals eerder vermeld, nu dus een TV scherm en daar doe ik eigenlijk alles mee. Ik gebruik deze voornamelijk voor TV, Netflix, Youtube, Playstation 4 en voor mijn pc. Op mijn pc gebruik ik FL Studio, Adobe en games, voornamelijk RTS en Simulators.
Voor streaming en ps4 zit ik er ongeveer zo'n 2 meter vandaan en met computerwerk zit ik er recht voor.
Pc specs: Ryzen 1800x, 8gb Ram en GTX1070

Aangezien ik de overstap van een TV scherm wil maken, weet ik gewoon niet zo goed hoe ik moet gaan kiezen aangezien ik niet weet hoe een monitor is.
Ik twijfel tussen ultrawide, dual monitor of één groot scherm aangezien ik ook van een wat grotere afstand kijk.
1080p of 1440p? Ik neem genoegen met de kwaliteit van 1080p maar de extra ruimte met 1440p trekt ook aan, maar is dat nog nodig met een dual monitor setup.

Ik hoop dat ik jullie hiermee genoeg info heb verleent en dat jullie mij kunnen helpen.

In ieder geval alvast bedankt!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True