Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Foto scroll met muiswiel

Pagina: 1
Acties:

• Kuusje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 13:23
L.S.,

pricewatch: Samsung Galaxy A51 Zwart

Klik op de foto en u komt in de foto galerij. Met de pijl omhoog en omlaag button kunnen we de door de foto's scrollen. Zou het mogelijk zijn om door te foto's te scrollen met het muiswiel? draai naar boven/onder, next/previous. Zelfde met muiswiel naar links/rechts, next/previous.

In de foto galerij kan ik nog steeds naar boven/beneden scrollen (zie scroll bar rechts). Echter, dan is het (volgens mij) de achterliggende pagina die op en neer gaat - niet de foto galerij. Wanneer ik ná het naar beneden scrollen de galerij sluit, dan staat de achterliggende pagina nog op de zelfde positie als toen ik de fotogalerij opende. Het boeit totaal niet I know maar mijn dwangmatigheid is niet gerust totdat ik deze pietluttigheid heb gemeld.

Afrondend - wanneer ik met het muiswiel klik om de foto galerij te openen (open in seperate window), dan krijg ik alleen de huidige foto te zien in het groot - geen foto galerij. Voor mij voelt het intuïtiever als dan ook de foto galerij getoond wordt maar dan in een aparte tab.

Groeten Kuus.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 11:19

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Helemaal links en rechts heb je navigatieknoppen voor de viewer. Daar kan je op klikken om door de foto's te bladeren. Is dat voldoende?

Voor je laatste punt, de viewer wordt getriggerd om die foto weer te geven. Het is iets extra, maar eigenlijk wordt alsnog alleen de URL van de foto opgevraagd. Er wordt alleen door javascript een wrapper gebruikt om niet de afbeelding alleen te openen ter vervanging van de huidige pagina, maar als overlay. Ik weet niet of de devvers daar iets aan kunnen veranderen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Kuusje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 13:23
Hero of Time schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 17:16:
Helemaal links en rechts heb je navigatieknoppen voor de viewer. Daar kan je op klikken om door de foto's te bladeren. Is dat voldoende?
Nee. O-)
Ik denk dat je ernstig overschat hoe actief ik soms door Tweakers browse. Sommige producten hebben 30+ foto's (behoorlijk wat dubbele dubbele), dan wil ik niet 30 keer klikken. Muiswiel ==> mep ==> klaar.
Nogmaals, ik weet dat het iets pietluttigs is en als er wordt besloten dat hier geen gevolg aan wordt gegeven dan snap en respecteer ik dat volledig. Dat gezegd hebbende lijkt me dit een makkelijk iets om te implementeren. De clientside toetsenbord commando code is er al, foemp daar wat muis click events aan toe. Heerlijk zo aan wal staan [/iets met beste stuurlui].

In ieder geval bedankt voor je snelle reactie :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True