Mijn vraag
Kan ik mijn 2 videokaarten aansluiten op 1 beeldscherm? Hiermee bedoel ik:
Ik sluit mijn gtx 970 aan via DVI-D en mijn radeon via hdmi. Nu start ik mijn pc op en constateer ik dat ik 2 beeldschermen heb omdat mijn muis buiten beeld gaat als ik de zijkant raak.
Vraag 1
Is het mogelijk te switchen tussen deze beeldschermen zoja hoe? (Windows key + tab) werkt niet!
Vraag 2
Kan ik wanneer ik met mijn gtx970 volledig aan het renderen ben met videosoftware mijn beeldscherm laten werken op de oude AMD videokaart?
Ik kan niet switchen tussen DVI en HDMI. HDMI wordt niet weergegeven door mijn scherm.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel i5 4690K
Gtx 970
Radeon hd 5450
Ik hoop dat er een beetje een duidelijk verhaal in zit
:fill(white):strip_exif()/f/image/J1i0ouMRZpLFdfxpTtt5DleA.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/BvWOE8Sxs79XC0GK88MUtGyG.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZYpqdIl7QCcEX9uXQQDO1adt.png?f=user_large)
Alvast bedankt
Kan ik mijn 2 videokaarten aansluiten op 1 beeldscherm? Hiermee bedoel ik:
Ik sluit mijn gtx 970 aan via DVI-D en mijn radeon via hdmi. Nu start ik mijn pc op en constateer ik dat ik 2 beeldschermen heb omdat mijn muis buiten beeld gaat als ik de zijkant raak.
Vraag 1
Is het mogelijk te switchen tussen deze beeldschermen zoja hoe? (Windows key + tab) werkt niet!
Vraag 2
Kan ik wanneer ik met mijn gtx970 volledig aan het renderen ben met videosoftware mijn beeldscherm laten werken op de oude AMD videokaart?
Ik kan niet switchen tussen DVI en HDMI. HDMI wordt niet weergegeven door mijn scherm.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel i5 4690K
Gtx 970
Radeon hd 5450
Ik hoop dat er een beetje een duidelijk verhaal in zit
:fill(white):strip_exif()/f/image/J1i0ouMRZpLFdfxpTtt5DleA.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/BvWOE8Sxs79XC0GK88MUtGyG.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZYpqdIl7QCcEX9uXQQDO1adt.png?f=user_large)
Alvast bedankt