Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• borvanbeers
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 15-11 13:32
Hoi,

Ik heb een EVGA 1080 ti in mijn computer en die doet het in principe prima. Echter maakt hij onder load nogal wat geluid en daarom (en omdat ik het leuk vind om te tinkeren) aan het kijken of ik de fans en shroud er af kan halen en kan vervangen door 2 Noctua NF-A12x15 fans.

Dat dit kan weet ik wel, en zeer waarschijnlijk zijn ze ook aan te sturen via de fan header op de kaart. Op Reddit heb ik gevraagd of er mensen zijn die ervaring hebben met deze specifieke kaart en heb ik iemand gevonden die zegt dat hij iets vergelijkbaars voor elkaar heeft gekregen.
Daarvoor heeft hij de volgende fan splitter gebruikt: https://www.amazon.com/CR...B07T95C68T?language=en_US

De fans van de GPU gaan namelijk niet over de standaard connector (ruimte gebrek? zal wel een reden hebben). Afijn, "If it fits, it sits."

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar deze (of vergelijkbare) kabel bij een Nederlandse (of in ieder geval, bij een shop met minder levertijd :) )

Ik heb dit: https://www.highflow.nl/a...pin-fan-header.html?sl=nl gevonden bij Highflow maar de connectors zijn verkeerd om (mannetje moet vrouwtje zijn en vice versa).

Weet iemand wat?

[Voor 10% gewijzigd door borvanbeers op 16-05-2020 11:20]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True