Sinds enige tijd nu een 2de simkaart in mijn Samsung S10+. Bij het opstarten vraagt de telefoon continue om de pincode van de 2de simkaart. Deze vergeet ik telkens en kom ik niet door het opstartproces heen.
Ik ben op zoek naar de manier waarop ik via de software (zonder simkaarten om te wisselen)
1) de pincode van de 2de simkaart kan wijzigen
en/of
2) hoe ik de pincode beveiliging van de 2de simkaart kan uitzetten.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
standaard uo-to-date android toestel:
- Android versie 10,
- build: QP1A. 190711.020.G975FxxU4CTC9
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Van Simkaart 1 heb de code kunnen wijzigen of codebeveiliging kunnen uitzetten onder menu:
"instellingen" --> "Biometrie en beveiliging" --> "andere beveiligingsinstellingen" --> "vergr Sim-kaart instellen"
bovenstaande wijzigen werkt prima voor Sim 1, alleen menu's of knopjes voor Sim 2 ontbreken volledig.
...
Mogelijk weten jullie hoe dit werk. Alvast bedankt voor de hulp!
Ik ben op zoek naar de manier waarop ik via de software (zonder simkaarten om te wisselen)
1) de pincode van de 2de simkaart kan wijzigen
en/of
2) hoe ik de pincode beveiliging van de 2de simkaart kan uitzetten.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
standaard uo-to-date android toestel:
- Android versie 10,
- build: QP1A. 190711.020.G975FxxU4CTC9
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Van Simkaart 1 heb de code kunnen wijzigen of codebeveiliging kunnen uitzetten onder menu:
"instellingen" --> "Biometrie en beveiliging" --> "andere beveiligingsinstellingen" --> "vergr Sim-kaart instellen"
bovenstaande wijzigen werkt prima voor Sim 1, alleen menu's of knopjes voor Sim 2 ontbreken volledig.
...
Mogelijk weten jullie hoe dit werk. Alvast bedankt voor de hulp!
[ Voor 2% gewijzigd door donvdp op 16-05-2020 13:51 . Reden: specifiekere omschrijving van mijn zoektocht ]