Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hetzelfde antwoord opslaan en/of makkelijk herhalen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Snirpak
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 28-05-2020
Mijn vraag

Ik weet niet hoe ik dit op moet zoeken maar ik zal het proberen uit te leggen.
Ik beantwoord dagelijks 5 tot 10 emails met nagenoeg hetzelfde antwoord.

Denk daarbij aan een tekst als:

Beste "klant",

uw bestelling is in goede orde ontvangen.
We proberen deze zo spoedig mogelijk te verwerken.

Handtekening

Nu kopieer ik steeds deze tekst en plak ik deze in de email.
Ik hoop dat er een makkelijkere manier is door ergens op een knopje te drukken zodat het in de mail geplaatst word?

Groet Snirpak

Relevante software en hardware die ik gebruik
Outlook 2013

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Niets, want wist niet wat een sjabloon was

[Voor 3% gewijzigd door Snirpak op 17-05-2020 10:30]

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Vooral de laatste vraag van het sjabloon is een heel belangrijke. Waar is je inzet? Waarom heb je niks geprobeerd of niks gevonden?

Maar goed, om je op weg te helpen: sjabloon is het toverwoord. Of desgewenst in het Engels: template.

Tik die dingen bij elkaar in op YouTube en je krijgt een heel duidelijke uitleg over wat je nodig hebt: een template voor Outlook 2013.

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Welkom op Tweakers. :)
Snirpak schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 10:07:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Zou je in het vervolg de laatste vraag ook willen invullen? Eigen inzet is verplicht, anders gaat je topic op slot. Zie ook Het algemeen beleid

Als alternatief zou je trouwens ook nog naar handtekeningen kunnen kijken: https://support.office.co...0EAADAAA=Nieuwere_versies

[Voor 25% gewijzigd door g0tanks op 16-05-2020 12:53]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snirpak
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 28-05-2020
Thnx het is gelukt

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True