Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Android auto: laatste bestemmingen op startscherm wissen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• hiburg
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 29-05 16:50
Hallo,

Een kennis van mij heeft een Samsung A5 met een navigatiesysteem met daarop Android Auto. Nu hebben we van de week de laatste versie ook op zijn tablet gezet maar nu is het probleem dat zowel op de tablet (ook Samsung) en in de telefoon altijd op het startscherm wat oude historie mbt de bestemmingen getoond wordt.

Je kan deze wel swipen en dan via het kruisje verwijderen maar als je Android auto dan weer opnieuw opstart dan toont hij ze weer (die je dus net verwijderd hebt).

We hebben ook al in Google Maps de laatste bestemmingen etc verwijderd maar het lijkt erop dat Android Auto ze ergens anders vandaan haalt.

Zie hier een voorbeeld van wat er bedoeld wordt:

Iemand een idee, of kun je dit gewoon niet aanpassen in Android Auto (via de instellingen in de app zelf is er niets over te vinden) ?

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wh28
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 13-06 10:31
Ik heb dit verholpen door de gps rechten van Google Maps op 'alleen tijdens gebruik van de app' te zetten.

• hiburg
wh28 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 10:36:
Ik heb dit verholpen door de gps rechten van Google Maps op 'alleen tijdens gebruik van de app' te zetten.
Ok dank voor de info. Waar verander je die gps rechten van google maps ? Ik ben zelf niet zo thuis in Android...

Of wijzig je deze optie in de app Android Auto ?
Heb gekeken maar kan hem daar niet vinden.

• hiburg
wh28 schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 10:36:
Iemand nog een idee hoe dit uit te zetten ?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True