Verwijderd

Topicstarter
Op mijn oude telefoon (Ericsson) heb je de mogelijkheid om een eigen ringtone in te tikken. Je hebt ook van die sites op internet die voorbeelden leveren. Nu heb ik een Nokia 6210. Die sites hebben ook melodietjes voor Nokia's, maar ik kan dus nergens in mijn telefoon een mogelijkheid vinden om die dingen in te kloppen. Is dit ouderwets en moet ik 'm gewoon naar m'n telefoon laten sturen tegen betaling van F 1.50 per minuut of kan 't toch gewoon ouderwets en gratis?

Verwijderd

Dat inkloppen kan niet volgens mij, maar bij www.genie.nl kun je ze gratis op laten sturen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 augustus 2001 19:53 schreef Joekeltje het volgende:
Dat inkloppen kan niet volgens mij, maar bij www.genie.nl kun je ze gratis op laten sturen.
Gratis voor F 2.50.... :r . Je hebt gelijk hoor, op de site staat overal gratis en wil je er dan 1 dan mag je naar een duur 0909-nummer bellen.

Vreemd dat dat met die ouwe phoontjes zo simpel was en dat dat nu ineens superingewikkeld en duur moet. Zal wel vooruitgang zijn.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 17:33

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

nokia 6210 heeft gewoon een ir poort. met de software die je er bij kreeg (op cd) kan je zelf liedjes maken of gewoon downloaden en dan uploaden naar je gsm.

bij genie krijg je 5 tones gratis per maand. (aparte selectie)

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 augustus 2001 12:40 schreef cosmoOo het volgende:
nokia 6210 heeft gewoon een ir poort. met de software die je er bij kreeg (op cd) kan je zelf liedjes maken of gewoon downloaden en dan uploaden naar je gsm.

bij genie krijg je 5 tones gratis per maand. (aparte selectie)
Oh, moet ik toch eens wat beter gaan zoeken. En die software moet ik nog gaan proberen, mijn laptop (met IR) moet echter net naar Toshiba, hij's stuk. :( Bedankt voor de info!

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
in mijn 3310 zit het zo: Menu > geluid (optie 5 bij mij) > toonzetter (optie 4 bij mij).
Ik heb alleen geen flauw idee of het ook zo zit in de 6210. Misschien je handleiding ffies doorspitten??

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:00

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Bij een 6210 kan je geen toontjes zelf programmeren, je moet ze ontvangen. Dat kan ook via IR of met een datakabel. De 6210 is immers een zakelijk toestel en fratsen als beltoontjes programmeren horen daar natuurlijk niet bij he!!!
(Maar waarom kan je dan wel snaken?? :? )

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op dinsdag 07 augustus 2001 18:00 schreef MrTinux het volgende:
(Maar waarom kan je dan wel snaken?? :? )
Ja je moet toch wat doen als je daar weer eens staat te wachten op Schiphol omdat de NS alles platgooit enzo... :)

Verwijderd

[topic=200433]
Pagina: 1