Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Logitech G502 stopt met werken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RifatSahin
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 26-11 00:15
Ik wilde ds4windows installeren en uit het niets stopt mijn muis ineens met werken. Ik zie geen rood lichtje meer eronder. Ik heb al geprobeerd hem aan te sluiten op een ander usb poort. Maar het lijkt alsof hij het helemaal heeft begeven :s

Iemand met een mogelijke oplossing??

Pc opnieuw opstarten heb ik ook al meerdere malen geprobeerd.

-EDIT-

Hij doet het alweer :S

Vage sh*t. Ik sloot mijn PS4 controller aan en ineens stopte mijn muis ermee.. Maar hij doet het alweer.

[Voor 27% gewijzigd door RifatSahin op 16-05-2020 00:54]

Alle reacties

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Zie je hem nog wel in het apparaatbeheer dan? En wat zie je in de event viewer?

Jammer dat je de vragen die er stonden, toen je het topic startte, weggehaald hebt. :/

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True