Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Rtx 2070 super windorce gigabyte erg slecht beeld

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• itsyakko
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 05-07-2020
Beste mensen,

Ik heb sindskort de rtx 2070 super windforce oc van gigabyte aangeschaft. Ik zit met de volgende probleem, ik heb waanzinnig slechte beeldkwaliteit maakt niet uit welke spellen ik speel.. ik kan niemand zien in mijn andere pc heb ik de gtx 1060 zitten op die pc zie ik alles perfect en helder de rtx 2070 komt niet eens in de buurt! Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen?ik heb een nieuwe windows install gedaan drivers meerdere malen opnieuw geinstalleerd geen enkel succes geboekt. Help pls!

Groetjes!

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01:50
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt. "Ik kan niemand zien" :? Laat eens een screenshot oid zien? En benoem op z'n minst welke spellen je probeert.

[Voor 20% gewijzigd door Hahn op 16-05-2020 00:41]

The devil is in the details.

• itsyakko
Ik bedoel ermee dat ik niemand kan spotten ik zie de andere spelers niet staan het is een erg frustrerende zeldzame probleem denk ik mijn picture quality in het algemeen is erg slecht zeker niet een rtx 2070 super waardig.
Warzone, apex legends en noem maar op. Op mijn 1060 gtx is het waanzinnig vergeleken met de 2070.

• itsyakko

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01:50
Drivers überhaupt al eens geüpdate?

The devil is in the details.

• itsyakko
Inderdaad de drivers geupdate verwijderd opnieuw geinstalleerd, geformatteerd nogmaals nieuwe drivers geinstalleerd geen succes. Andere monitor geprobeerd met een andere dp kabel ook :(

• Ragdoll
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:00

Ragdoll

excommunicado

Maar dit is dus alleen bij games en niet in windows? Staan je ingame settings wel op maximaal?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

Welke monitor gebruik je ?
Gebruik je DP aansluiting ?
Wat zijn de instellingen ?
Is het alleen bij 1 bepaald spel ?
...

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True