Toon posts:

Upload traagheid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een adsl modem met een basic abonnement via xs4all. De download snelheid vind ik te gek. Ik zit op een constante 55Kbyte/s. Het is alleen die upload snelheid wat erg tegenvalt. Het maximale wat je kan halen met basic adsl = 8 kbyte/s. Ik zit hier op een gemiddelde van 5 kbyte en nou is mijn vraag. Is hier een tweak voor om toch een hogere upload snelheid te krijgen? Of licht het aan de ftp client die ik gebruik?
Ik gebruik nu bitbeamer,(leechftp), WS_FTPPro. Alvast bedankt voor de responce:)

Verwijderd

Nee dit is gewoon wat je krijgt voor je geld en er is geen tweak voor.
ALs je een hogere upload wilt zul je het duurdere abonnement moeten nemen

Verwijderd

Nope, upload is altijd een stuk tragen dan download. Maar 5kB is nog best redelijk hoor, dat haalt iedereen zo'n beetje schat ik.

Verder vind ik persoonlijk 55kB/s wat tegenvallen voor adsl, dat haal je met kabel ook gemakkelijk.

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 19:58 schreef MREn het volgende:
Nope, upload is altijd een stuk tragen dan download. Maar 5kB is nog best redelijk hoor, dat haalt iedereen zo'n beetje schat ik.

Verder vind ik persoonlijk 55kB/s wat tegenvallen voor adsl, dat haal je met kabel ook gemakkelijk.
Met ADSL Fast heb je al een flink hogere upload hoor....

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 14:29
in praktijk geloof ik 24kbyte/s ja...
bij cistron iets van 85

//

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:54

Wildfire

Joy to the world!

Op ADSL Red en Blue van Cistron na, is er in Nederland geen echt snelle ADSL beschikbaar. De ranking is (gemiddelde snelheden)

1) Cistron ADSL Red, 678 kilobyte/sec
2) Cistron ADSL Blue, 517 kilobyte/sec
3) @Home, 235 kilobyte/sec

Zie de ranking op www.mordax.nl

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
Goed, ik ben/was niet van plan een fast-adsl abbo. te nemen. 175 piekies in de maand vind ik teveel van het goeie. Om even terug te komen op mijn vraag, is er verschil in snelheid/stabiliteit van de verschillende ftp clients? Elke Kbyte winst scheelt echt veel als je een gig. over het net verstuurt.
Pagina: 1