Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wraakreview medetweaker

Pagina: 1
Acties:
  • 434 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Basho
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 20:52
Een Tweaker heeft via een DM een bod gedaan. We waren het in principe over de prijs eens. Echter, mijn advertentie stond ook op marktplaats. Tweaker heeft nadat wij via Tweakers overeen waren gekomen met de prijs ook nog geboden op Marktplaats. Reageerde daarna niet meer op een bericht via Tweakers maar reageerde als laatste wel via Marktplaats.

Tweaker noemt het testen of ik betrouwbaar was. Ik noem dit uitlokken en testen zonder enige noodzaak. Waarom zou je nog bieden op een advertentie als je ook had kunnen reageren op mijn bericht.. Tweaker en ik zijn niet meer in de gelegenheid om dit onderling op te lossen n.a.v behoorlijke kinderachtige discussie. Dat moeten we niet opnieuw aanhalen.

Zijn beoordeling
https://tweakers.net/aanbod/rating/815378/

Mijn beoordeling
https://tweakers.net/aanbod/rating/815306/

M=Marktplaats
T=Tweakers

M: Op 14 mei 08:01 ontving ik een bod van €85,- via Marktplaats van deze Tweaker.
M: Op 14 mei 21:39 reageerde ik dat €100,- akkoord is.

T: Op 14 mei 17.14 stuurde diezelfde Tweaker mij een bericht dat 'ie €80,- bied.
T: Op 14 mei 18.34 reageerde ik dat 90 incl verzending akkoord is.
T: Op 14 mei 20.30 vroeg ik of een Tikkie goed was.
T: Op 14 mei 20.32 heb ik alvast een Tikkie verstuurd.

M: Op 15 mei 06:36 verzocht Tweaker mij via Marktplaats een betaalverzoek.
M: Op 15 mei 17:37 stuurde ik het betaalverzoek van €100,- (ik trok het betaalverzoek in van Tweakers/Tikkie ivm geen reactie. In advertentie ga ik uit van 24 uurs verzending)

T/M: Op 15 mei 18.00 stuurt Tweaker mij op beide platformen een bericht dat 'ie 2x te koop staat en dus geen interesse meer heeft, maar is wel benieuwd hoe ik de betalingen had opgelost als deze 2x werden betaald.

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Er zijn genoeg mensen en zeker nieuwelingen die snel afhaken en niet meer reageren. Die 10,- extra had me gestolen mogen worden :)

Honor | Xiaomi | Tranya | Samsung | Samsung S10+ | HP Microserver | ASUS RT-AC87U | Routed IPTV/VOIP/Internet | Eigen KPN router topic

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Transacties op Marktplaats beoordelen we niet op Tweakers. Verder was er geen overeenkomst. Beide dus verwijderd.

[Voor 17% gewijzigd door Microkid op 20-05-2020 13:26]

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True