Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loith
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 17-06 10:03
Ik heb recentelijk een google nest hub in huis gehaald, dat bevalt tot nu toe nog zeer goed. De hue lampen bedienen, muziek afspelen en nog andere dingen die ik aan het uitproberen ben. Nu ben ik voor in de woonkamer op zoek naar een betere kwaliteit speaker die mij dezelfde functionaliteiten geeft als de nest hub.

Ik zie dat de Denon Home 150 beschikt over een google assistent, maar ik kon nergens terugvinden of dat puur besturing is om muziek af te spelen of dat ik via deze speaker ook mijn andere spraakcommando's door kan laten komen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dekay99
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 17-06 20:34
Ik heb net een 250 in huis... Kan hem via Google home besturen... Maar geen stem commando's... Maar dat is wel waar ik wilde..

• Fopstra
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 14-05 16:35
Wat bedoel je met 'via google home besturen'? Kun je dan playlist kiezen, groepen maken?

• Loith
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 17-06 10:03
Dat de speaker via de google assistent muziek kan afspelen etc. Maar ook dat de ingebouwde assistent mijn lampen zou kunnen bedienen d.m.v. stembediening

• no113
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 08-06 10:51
Als aanvulling op mijn audiosysteem (Marantz NR1609 met Q-Acoustics speakers)) wilde ik nog extra (goed) geluid in de open keuken.
Heb meerdere Google assistants, slimme wekkers (Lenovo), Chromecast. Ook al bekend met de HEOS app.

Het geluid van de Home 150 vind ik heel goed klinken.

Echter qua mogelijkheden om de speaker flexibel te gebruiken valt het heel erg tegen.
Nog geen echte Google assistant ondersteuning, alleen indirect via de HEOS app. Dat geeft je de mogelijkheid om volume te wijzigen, nummers te skippen en nog een paar basis commando's. Niet om muziek te starten, dat moet via de HEOS app, wat erg omslachtig is als je gewend bent om muziek te starten met stemcommando's. Muziek starten kan ook via de Spotify app, daar wordt de speaker(groep) getoond als speaker(s) op basis van Spotify-connect.

De speaker wordt niet gezien als netwerk speaker in de Google home app waardoor je hem niet in een speakergroep kan zetten :|
In de HEOS app kan ik de Home 150 toevoegen aan mijn bestaande bedrade speakers (groep) maar eenmaal gegroepeerd kan ik de speaker niet meer eenvoudig los van de vaste speakers muziek laten spelen. Dan moet ik bv handmatig via de app het geluid van de receiver uitzetten.

Ik lees her en der over een update dit jaar dat de Home 150 een update krijgt waarin de 2 aanwezige microfoons kunnen worden geactiveerd voor volwaardige Google assistant. Dan hopelijk ook meer mogelijkheden om de speaker vanuit de Google home app te kunnen beheren in bv groepen.

[Voor 9% gewijzigd door no113 op 13-08-2020 07:31]

• RPaardekam
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 14-06 14:23
Ik heb een Home 350 sinds februari dit jaar. Kijk al lang uit naar de echte Google Home Assistant update. Op Social media kreeg ik geen enkele reactie van Denon maar na een support ticket met deze vraag te hebben gemaakt kreeg ik als respons terug dat Google niet meewerkt en ze deze functie dus vooralsnog niet kunnen uitbrengen. Het logo op de doos is dus zeer misleidend.

• Jwverhoef
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 28-12-2020
Goedemiddag,

Ik zou het liefst de Denon home 250 aanschaffen, maar ik blijf voorlopig hangen op het gebrek aan de volledige google assistent. Het enige dat ik lees over Google assistent is dat deze update in het najaar gereleased zou moeten worden.

Weet er iemand iets meer hierover? B.v.d.

Gr. Jan
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True