Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Facebook neemt gifplatform Giphy over

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
nieuws: Facebook neemt gifplatform Giphy over
Facebook koopt het gifplatform Giphy voor een vermoedelijk bedrag van 400 miljoen dollar.
Nu weet ik even niet of het een spelfout is of gewoon een feedback dingetje (en omdat ik uitging van het laatste, maar even een topic gestart), maar 'gifplatform' lijkt mij niet al te best gekozen. Het kan immers ook gezien worden als platform waar gif te verkrijgen is. Ik zou dan 'animated gif platform' ervan maken. Het zegt bovendien ook veel meer dan 'gif' alleen. Genoeg mensen die het gewoon een 'filmpje' noemen.

@Tijs Hofmans

[Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 16-05-2020 01:52]

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• Tijs Hofmans
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 08:34

Tijs Hofmans

Redacteur
Ik snap wat je bedoelt maar vind em wel erg vergezocht. Facebook is niet heel populair maar ik ga ervanuit dat de meeste mensen niet echt denken dat ze letterlijk een platform hebben gekocht om vergif te maken.

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Tijs Hofmans schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 10:39:
Ik snap wat je bedoelt maar vind em wel erg vergezocht. Facebook is niet heel populair maar ik ga ervanuit dat de meeste mensen niet echt denken dat ze letterlijk een platform hebben gekocht om vergif te maken.
Kan je er dan niet beter GIF-platform van maken? Het is immers een afkorting.

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tijs Hofmans
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 08:34

Tijs Hofmans

Redacteur
Onze stijlgids zegt dat we dit soort afkortingen met kleine letters schrijven. Maar ik maak er wel .gif-platform van.

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Het was het eerste wat ik dacht toen ik het las, dus begrijp niet helemaal waarom het vergezocht zou zijn. Tof dat je eea iig verduidelijkt!

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True