Toon posts:

Dringend : Asus K7M mobo alarm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn mobo geeft nu al een paar uur dat irritante mobo alert, ik zat vanmorgen t ekloten met mijn fan ,omdat hij dik veel lawaai maakt en toenhaalde ik het stekkertje los en en wilde hem weer vast maken maar toen ging mijn mobo lopen trippen!!!

Ik word er gek van en kan nix vinden, alles al geprobeerd, iemand suggestie?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 15:05

Sick Nick

Drop the top!

Men neme een schaar en knippe het draadje naar de pc speaker af. Probleem opgelost :)
Wil je voortaan trouwens je topic titel NIET met hoofdletters doen, komt wat agressief over ;)

Verwijderd

Topicstarter
ben ten einde raad meestal wel een catchie dit dus. en jah prob is niet opgelost want ik gebruik mijn onboard soundcard ,mijn pc speakers piepen nu ook!

Verwijderd

Ga eens in je bios kijken. misschien is ie in alarm gesprongen en moet je erst kijken waarom. (of zo)?

worth a shot

Verwijderd

Of Asus PC Probe.......

• Evil Dax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-07 12:38

Evil Dax

had toch duidelijk zon besteld

Hebbik ook een keertje gehad met me K7M, dit na een BIOS upgrade..toen waren alle default teruggesprongen, oa ook me mobo en cpu fan. Als je je CPU-fan loskoppelt, gaat 'ie piepen ja. DIt staat in je BIOS ergens aangevinkt...

in de winter is het kouder als buiten

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer eerst die pc probe en dan kijk ik ff voor die optie in de bios, jullie zijn geweldig!

Verwijderd

Topicstarter
Zo te zien in de probe ziet de mobo niet dat mijn fanz van de cpu draaien, hij geeft 0 aan, dus ik denk dat dat het prob is, ik zet het wel uit in de bios, tnx allemaal!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
life is sim-pel :)
je moet er alleen net ff opkomen, word trouwens tijd voor mijn pcspeaker, gebruik dat ding al eeuwen niet....
heb D-led namelijk:)
Pagina: 1