Toon posts:

Nieuwe tv aanschaffen, HULP gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 331 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brianlt
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 18-07-2020
Beste forumleden,

ik ga binnenkort verhuizen en vind het wel tijd worden voor een televisie op de slaapkamer. Ik ben op zoek naar een televisie die vooral gebruikt gaat worden voor reguliere televisie kijken als het kijken naar series en films op Netflix. Het zou me erg fijn lijken als Netflix gewoon via de televisie zelf kan en ik hier geen extra kastje voor nodig heb. De televisie komt ongeveer op 3 meter te staan van waar mijn hoofd ligt/zit als ik kijk. Mijn budget is niet grandioos dus ik zoek gewoon een prima televisie met goede beeld- en geluidskwaliteit.

Ik heb echt 0.0 verstand van televisies en weet ook echt niet hoe groot ik deze ongeveer zou moeten willen. Hebben jullie tips of toevallig apparaten die jullie voorstellen.

Bedankt alvast!

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Brianlt schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 21:17:
Ik heb echt 0.0 verstand van televisies en weet ook echt niet hoe groot ik deze ongeveer zou moeten willen.
Allereerst: Welkom op GoT.

Je hoeft er ook niet veel verstand van te hebben. Je kunt wel een aantal eisen en wensen onder elkaar zetten, anders kun je net zo goed naar de kringloop. Er wordt eigen inzet verwacht en niet het neergooien van een vraag en weglopen met het antwoord.

Maar: waarom heb je bij het openen van dit topic de bekende vragenlijst weggehaald?
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Daarnaast hoort je vraag in dit forumonderdeel: Consumentenelektronica Aankoopadvies

[Voor 8% gewijzigd door sypie op 15-05-2020 21:42]

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:20
Voor de slaapkamer wil je waarschijnlijk geen high-end TV aanschaffen. Het zal een wat kleiner LCD-model worden. Voor Netflix wil je de beter ondersteunde besturingssystemen en dat zijn WebOS en Android. Of je de voorkeur geeft aan WebOS en Android zou ik een belangrijke factor maken in welke TV je gaat kopen. In de slaapkamer kijk je vaak in een donkerdere omgeving: Let daarom op de zwartwaarden van de TV.

Goed geluid op een kleinere en goedkope televisie is lastig te krijgen. Als je goed geluid wilt, negeer de interne luidsprekers en kijk naar de aanwezigheid van een analoge geluidsuitgang. (Optisch kan ook maar 5.1 met bijbehorende apparatuur vind ik overdreven voor de slaapkamer.) Een paar externe luidsprekers, zelfs al is het een goedkoop PC-audiosetje, doen wonderen.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Aankoopadvies hoort in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat de eigen inzet ontbreekt. Het invullen van de template is hierboven al aangehaald. Verder valt er ook gewoon weinig te zeggen als er geen eisen als minimaal een budget en grootte van de TV worden genoemd.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee