Een vriend van mij gaat binnenkort een PC kopen en ik zou graag nog even willen checken of iemand nog adviezen heeft nav mijn lijstje
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Hij speelt niet altijd AAA games, maar aangezien hij lang met zijn computer wilt doen en in de toekomst wellicht meer AAA games gaat spelen, moet het zeker mogelijk zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1700-1800 max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is er al, enkel de PC nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie wenslijst onderaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD processor lijkt me op dit moment de logische keuze, gezien de prijs/kwaliteit. Graag wel bij een nvidia GPU en geen AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer moet makkelijk mee te nemen zijn (of iig somewhat makkelijk) dus vandaar de mini-ITX samenstelling. Hoeft beslist niet het kleinste van het kleinste te worden, gekozen case staat in principe vast.
Ook houd hij van RGB, dus vandaag dat er een paar RGB componenten zijn. Mocht de kwaliteit echt aanzienlijk erop vooruit gaan als je bespaart op RGB componten en vervolgens een ander component kan upgraden, dan valt dat te overwegen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Hebben jullie nog tips/adviezen nav de wenslijst?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Hij speelt niet altijd AAA games, maar aangezien hij lang met zijn computer wilt doen en in de toekomst wellicht meer AAA games gaat spelen, moet het zeker mogelijk zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1700-1800 max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is er al, enkel de PC nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie wenslijst onderaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD processor lijkt me op dit moment de logische keuze, gezien de prijs/kwaliteit. Graag wel bij een nvidia GPU en geen AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer moet makkelijk mee te nemen zijn (of iig somewhat makkelijk) dus vandaar de mini-ITX samenstelling. Hoeft beslist niet het kleinste van het kleinste te worden, gekozen case staat in principe vast.
Ook houd hij van RGB, dus vandaag dat er een paar RGB componenten zijn. Mocht de kwaliteit echt aanzienlijk erop vooruit gaan als je bespaart op RGB componten en vervolgens een ander component kan upgraden, dan valt dat te overwegen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Hebben jullie nog tips/adviezen nav de wenslijst?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 295,- | € 295,- |
1 | Moederborden | Asus ROG Strix B450-I Gaming | € 162,39 | € 162,39 |
1 | Videokaarten | Zotac Gaming GeForce RTX 2070 Super Mini | € 576,96 | € 576,96 |
1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 57,92 | € 57,92 |
1 | Behuizingen | NZXT H210i Zwart | € 115,90 | € 115,90 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X52 (met AM4 support) | € 121,90 | € 121,90 |
2 | Ventilatoren | NZXT Aer RGB 2, 120mm | € 24,99 | € 49,98 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR | € 102,40 | € 102,40 |
1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 129,03 | € 129,03 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.731,38 |