Disney+ geen geluid bij streamen naar Chromecast

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayBig
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-05-2020
Hallo allemaal,

Vandaag een nieuwe TV geïnstalleerd en een nieuwe Chromecast. Werkt allemaal prima. Alleen als ik Disney+ wil casten, krijg ik prima beeld, maar geen geluid. Alle andere apps die ik stream geven geen problemen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03:02
Al geprobeerd het geluid wat harder te zetten. Het volume van Disney+is erg laag via Chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayBig
Dat is het probleem niet. Werkt bij de andere TV en chromecast prima, en heel af en toe hoor je een halve seconde geluid. En dan is het weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Met welke apparatuur kijk en luister je? Je gaat ook niet naar de garage en zegt 'de motor klinkt heel gek', dan wil de monteur ook weten om wat voor merk en type auto dat het gaat.

Geef dus even een lijstje met de apparatuur dat je gebruikt naast de Chromecast. Dus welke TV, en welke audio apparatuur je gebruikt. Sonos soundbars ondersteunen bijvoorbeeld geen DTS, om maar even iets te noemen, dat komt pas met de onlangs aangekondigde generatie.

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 16-05-2020 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayBig
De televisie is de Philips 50PUS6704 - Ambilight. De Chromecast is de Chromecast 3. Soundbar ligt het niet aan, ook met het televisiegeluid werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen1986
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 21-07-2020
Heb je inmiddels een oplossing voor dit probleem gevonden? Bij mij werkt de chromecast prima, alleen niet icm Disney+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gumball1000
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-07-2023
In de Google Home app ga naar geavanceerde settings en pas de modus voor surround sound aan naar manueel surround sound. Dit was voor mij de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersegozer
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 20-05 01:27
Als ik disney plus cast naar chromecast moet ik het volume voluit zetten en dan nog is het zacht.
Pagina: 1