Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk gamen is de bedoeling
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
heb al toetsenbord, muis en scherm dus die zijn niet nodig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zou graag een redelijke combo willen hebben cpu - gpu waar ik de nieuwere spellen op kan spelen en die een tijdje meegaat
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
was altijd fan van intel - nvidia maar amd blijkt voor dit budget dit de beste keuze
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
graag een stille computer die volgende spellen kan spelen: anno 1800, Cities Skylines, The Witcher
Ga je overklokken?
nee niet de bedoeling
Wat verwacht je van ons?[i]
kunnen jullie me aub helpen met deze build na te kijken en evt te zien waar ik op kan besparen? ik heb de 32 gb ram gekozen in combo met die cpu en gpu om een goede combo te hebben om cities skylines te kunnen spelen, merk precies dat 16 gb soms nipt is. beste graphics hoeven niet maar zou wel graag op goede settings spellen als witcher of anno 1800 willen kunnen spelen. uitzicht of looks maken me niet echt uit, gewoon een stil systeem dat z'n werk doet. een duurde gpu met 8gb is denk ik echt niet nodig voor wat ik er mee wil bereiken.
bedankt voor alle hulp
deze config heb ik zelf in gedachten:
voornamelijk gamen is de bedoeling
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
heb al toetsenbord, muis en scherm dus die zijn niet nodig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zou graag een redelijke combo willen hebben cpu - gpu waar ik de nieuwere spellen op kan spelen en die een tijdje meegaat
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
was altijd fan van intel - nvidia maar amd blijkt voor dit budget dit de beste keuze
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
graag een stille computer die volgende spellen kan spelen: anno 1800, Cities Skylines, The Witcher
Ga je overklokken?
nee niet de bedoeling
Wat verwacht je van ons?[i]
kunnen jullie me aub helpen met deze build na te kijken en evt te zien waar ik op kan besparen? ik heb de 32 gb ram gekozen in combo met die cpu en gpu om een goede combo te hebben om cities skylines te kunnen spelen, merk precies dat 16 gb soms nipt is. beste graphics hoeven niet maar zou wel graag op goede settings spellen als witcher of anno 1800 willen kunnen spelen. uitzicht of looks maken me niet echt uit, gewoon een stil systeem dat z'n werk doet. een duurde gpu met 8gb is denk ik echt niet nodig voor wat ik er mee wil bereiken.
bedankt voor alle hulp
deze config heb ik zelf in gedachten:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 169,- | € 169,- |
1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | € 92,- | € 92,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 271,05 | € 271,05 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | € 77,62 | € 77,62 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 135,60 | € 135,60 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 550W V2 | € 54,99 | € 54,99 |
1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 116,93 | € 116,93 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 917,19 |