Toon posts:

Iphone 6plus valt uit

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:

Mijn dochter heeft een ipone 6plus. Sedert een week valt het ploseling van zelf uit en komt de appel logo op de beeldscherm en blijft daarop hangen. Na aan en uit te doen gebeurd het na 5 min weer. De charger systeem s vervangen door een mobiele winkel en toch doet de telefoon het nog steeds.

Wij weten geen raad meer. Is er iemand die mjj goede advies kan geven?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waarom zet je je topic in Schop een Modje :?

Schop een Modje >> iPhones & iPads

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10:03
Als de batterij verouderd is dan kan de iPhone zichzelf uitzetten door een te hoge stroompjes.
Ik heb het zelf ook voorgehad en de batterij kalibreren kan een oplossing zijn.

Dit doe je door een harde reset te doen, sluit de iPhone met de originele lader aan op het net en houd de homeknop en de powerknop te samen in tot het Apple logo terug verschijnt. (Dit is voor de iPhone tot en met de 6s, 7 niet meer)

[ Voor 7% gewijzigd door AppleFan2007 op 15-05-2020 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@RobIII wis niet waar te plaatsen.sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@AppleFan2007 k heb het geprobeerd maar blijft constant weer de appel logo geven. Knipperend. Heb je nog een mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11:18
AppleFan2007 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 19:15:
Als de batterij verouderd is dan kan de iPhone zichzelf uitzetten door een te hoge stroompjes.
Ik heb het zelf ook voorgehad en de batterij kalibreren kan een oplossing zijn.

Dit doe je door een harde reset te doen, sluit de iPhone met de originele lader aan op het net en houd de homeknop en de powerknop te samen in tot het Apple logo terug verschijnt. (Dit is voor de iPhone tot en met de 6s, 7 niet meer)
Ik denk even mee, een andere batterij erin laten zetten is niet heel duur, ben je ongeveer 40 euro kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10:03
Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 21:34:
@AppleFan2007 k heb het geprobeerd maar blijft constant weer de appel logo geven. Knipperend. Heb je nog een mogelijkheid?
Je kan je iPhone herstellen, hierbij worden wel alle gegevens gewist dus probeer eerst nog een backup te nemen van de iPhone in iTunes voor je hem herstelt.
Het herstellen van een iPhone doe je in iTunes of in Finder voor MacOS Catalina.
Hierbij een artikel waar alles stap voor stap wordt uitgelegd.
https://www.iculture.nl/tips/iphone-herstellen/
Pagina: 1