"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Verwijderd
Ok, /me trekt het boetekleed aan. Ik heb die trolls gezet. Waarom? Omdat ze tegen de onofficiele DPC regels zijn. Men hoort geen subteamreclame te maken, en dat weet een Robz ofzoiets donders goed, aangezien hij een vaste lurker/poster is in het DPC forum.Op maandag 06 augustus 2001 19:23 schreef ronaz het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/17904
Ik tel zo al 3 trolls, die IMHO onterecht zijn. Het betreft wel overtredingen tegen de DPC-regels, maar lager dan de 0 zouden ze hier qua post niet moeten komen.
Wat vinden jullie?
FAQ sez: "gebruikelijke moderatie-tag voor DPC-draden is 0-gemodereerd"
Ik vond dat deze postings uit het zicht moesten verdwijnen, en heb ze daarom naar beneden gemodd. Het is opzich geen flame, maar wel een posting die veel nutteloze andere postings met zich mee kan brengen, vandaar de -1 troll. Als men hier duidelijke "bindende" uitspraken over kan maken, hoor ik dat graag. Ik heb mijn moderatie gedaan op het feit dat iemand die laatst rc5@Shoq.com (één van de subteams binnen DPC) ook wat zei over z'n team, en toen ook op een troll werd gemodderd.
Als ik het bij het verkeerde eind heb, dan bied ik hierbij mijn excuses aan, en hoor ik graag hoe het wel moet.
[Edit] draden vervangen door postings.
PS: Zou het niet een idee zijn om bij een beoordeling ook een motivatie te kunnen geven, puur zichtbaar voor degene die het bericht plaatst? Zo kan men begrijpen wat men fout heeft gedaan, en dit komt de communicatie binnen het modsysteem alleen maar ten goede, en gaat flamewars over onterechte moderaties tegen.
Koedraden in koedraden: o gemodereerd.
trollen enz zijn gewoon trollen, dus een -1 toepassen mag, netzoals waardevolle info ook + mag
Subteamreclame is verboden, een troll kan ik me indenken.
* Delerium zou 0-overbodig plaatsen
trollen enz zijn gewoon trollen, dus een -1 toepassen mag, netzoals waardevolle info ook + mag
Subteamreclame is verboden, een troll kan ik me indenken.
* Delerium zou 0-overbodig plaatsen
Als ik zwart/wit naar de Mod FAQ kijk, dan zou deze op 0 of 1 uit moeten komen (0:gemodereerd geven).
Alleen hier is blijkbaar sprake van een situatie waar de faq niet in voorziet.
Misschien een regeltje toevoegen dan? IMHO is het NOOIT een Troll, eerder overbodig dan.
of -1 spam (nah, spam=overbodig, jaja, praat ik weer tegen mezelf...)
Alleen hier is blijkbaar sprake van een situatie waar de faq niet in voorziet.
Misschien een regeltje toevoegen dan? IMHO is het NOOIT een Troll, eerder overbodig dan.
of -1 spam (nah, spam=overbodig, jaja, praat ik weer tegen mezelf...)
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Deze is echt moeilijk. Een van degene die antwoord geeft, geeft zelf al aan dat dat niet mag. Maar de rest gaat rustig door met het promoten van hun subteam. Dat zijn in mijn ogen regel rechte trollen.
Mag ik ze omlaag halen? 'k heb punten zat (300+)
Mag ik ze omlaag halen? 'k heb punten zat (300+)
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Verwijderd
Hmm, 3 mensen willen hem liever op 0, 5 liever op -1, kunnen we samen tot een afspraak komen, die dan ook in de FAQ opgenomen wordt?
* GiLeX mod haast nooit in DPC draden
Ik heb daar soms last van belangensverstellingen
* GiLeX is RC-5 en ECCP kraker en "second in command" bij Team Coldfusion
Ik heb daar soms last van belangensverstellingen
* GiLeX is RC-5 en ECCP kraker en "second in command" bij Team Coldfusion
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
[b]*inserting 2$cts*[/b]
* KeX kan met -1 leven. Het belangrijkste is dat hij iig onder standaardniveau staat.
Hij geeft zelf aan dat het eigenlijk niet mag en doet het toch, wat het IMO een troll kan maken. (d.i. reactie van RobZQ).
De eerste reactie van Gravehard kan ik me nog op 0 voorstellen aangezien deze persoon het voordeel van de twijfel zou moeten kunnen krijgen.
Iedereen die na de reactie van RobZQ nog reageert kan in feite op -1 doordat hij het in zijn post expliciet vermeld heeft dat het 'not done' is om subteams te promoten.
Bovendien geeft Mr. Atheist ook nog eens het goede voorbeeld.
Klein gat in dit betoog is het feit dat zowel de post van Mr. Atheist en RobZQ waarschijnlijk vrij snel onleesbaar waren.
* KeX kan met -1 leven. Het belangrijkste is dat hij iig onder standaardniveau staat.
Hij geeft zelf aan dat het eigenlijk niet mag en doet het toch, wat het IMO een troll kan maken. (d.i. reactie van RobZQ).
De eerste reactie van Gravehard kan ik me nog op 0 voorstellen aangezien deze persoon het voordeel van de twijfel zou moeten kunnen krijgen.
Iedereen die na de reactie van RobZQ nog reageert kan in feite op -1 doordat hij het in zijn post expliciet vermeld heeft dat het 'not done' is om subteams te promoten.
Bovendien geeft Mr. Atheist ook nog eens het goede voorbeeld.
Klein gat in dit betoog is het feit dat zowel de post van Mr. Atheist en RobZQ waarschijnlijk vrij snel onleesbaar waren.
Pagina: 1