Ik heb een oude(re) HIS HD7750 low profile gpu. Eén van de twee fans maakt veel lawaai. Soms als ik hem even stop met m'n vinger en dan weer loslaat is het een tijdje over.
Maar dat is natuurlijk geen oplossing.
Ik heb de fans al geprobeerd te ontdoen fan stof met een kwastje en wattenstaafjes.
In het verleden heb ik bij een casefan het probleem op kunnen lossen door het stickertje van de fan te verwijderen en een drupje olie toe te voegen.
Helaas hebben deze fans geen 'service holes' en ik zie het eigenlijk ook niet zo zitten om te gaan lopen boren.
Het lijkt me ook lastig om de fan te vervangen omdat hij niet met schroeven bevestigd zit maar lijkt te zijn gegoten.
Weet iemand of ik nog iets kan doen om dit te fixen?
:strip_exif()/f/image/vMxgHrxml8FgXRPf3nvkVUdL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/A8bCRS4lDbUM5MqnC9EjemQU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MuR8jm139PqCABel4vn2FARc.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar dat is natuurlijk geen oplossing.
Ik heb de fans al geprobeerd te ontdoen fan stof met een kwastje en wattenstaafjes.
In het verleden heb ik bij een casefan het probleem op kunnen lossen door het stickertje van de fan te verwijderen en een drupje olie toe te voegen.
Helaas hebben deze fans geen 'service holes' en ik zie het eigenlijk ook niet zo zitten om te gaan lopen boren.
Het lijkt me ook lastig om de fan te vervangen omdat hij niet met schroeven bevestigd zit maar lijkt te zijn gegoten.
Weet iemand of ik nog iets kan doen om dit te fixen?
:strip_exif()/f/image/vMxgHrxml8FgXRPf3nvkVUdL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/A8bCRS4lDbUM5MqnC9EjemQU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MuR8jm139PqCABel4vn2FARc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3V4OtxAqQyzYmrolZsAkIX6v.jpg?f=fotoalbum_large)