Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

setje inbouw brackets DVD speler Thermaltake Shark

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bloempje1956
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 30-05 10:03
Ik zoek voor mijn Thermaltake Shark pc kast een setje brackets om een dvd speler in te bouwen.
Dit zijn van die "quick release" slede steuntjes/brackets, 1 links/1 rechts.

Iemand die mij blij kan maken?

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 21:12
Heb je een foto? Dan kan ik eens in mijn grote verzamel doos kijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bloempje1956
Dank je wel voor je reactie!

Nee, geen foto Het zijn vrij smalle ongeveer 1.4cm brede "brackets". Met de breedte bedoel ik dus de ruimte waartussen ze moeten schuiven. In geen enkele slede zit iets dus ook geen brackets als voorbeeld. Een vriend van me dumpt het probleem bij mij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bloempje1956
het is dus zoiets, aan de zijkant van de hardisk zie je die smalle strips zitten met een soort verend uiteinde om hem uit de kast te kunnen schuiven

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 21:12
bloempje1956 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:39:
Dank je wel voor je reactie!

Nee, geen foto Het zijn vrij smalle ongeveer 1.4cm brede "brackets". Met de breedte bedoel ik dus de ruimte waartussen ze moeten schuiven. In geen enkele slede zit iets dus ook geen brackets als voorbeeld. Een vriend van me dumpt het probleem bij mij.
Doos doorgespit maar niets wat er op lijkt, wel kortere (lengte) met blauwe draai dop er op....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bloempje1956
Helaas maar erg bedankt voor je moeite!

Fijn weekend.

Groeten,

Kees
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True