Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Een goede laptop met een budget van 800 euro (programmeren)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• samvbst
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 13-06-2020
Hallo,
Ik ben Sam, ik ben van plan om volgend jaar de richting netwerken & IT te gaan volgen het voormalige informaticabeheer. Ook zou ik graag mijzelf wat verdiepen in het programmeren dan wel zelfstudie losstaand van de programmeertaal die ik op school leer. ik denk dat we gebruik gaan maken van visual studio. Maar ik vroeg me af wat een goede laptop was binnen een budget van 900 euro om te programmeren. Ik wil graag een snelle laptop waar ik fijn en probleemloos mee kan werken. En die niet te snel verslijt.
De verwachtingen van de laptop zijn:
- Windows 10
- Processor: I5 of I7
- Intern geheugen: 8 GB (indien mogelijk binnen het budget 16 GB)
- Snel
- Bij voorkeur tussen 15 inch - 16 inch (niet zo belangrijk)
- En meer dan 500 GB opslag (bij voorkeur SSD)
- AZERTY - toetsenbord
Laptops die ik zelf gevonden heb (wat vinden jullie hiervan?
- MSI Modern 15 A10RAS-205BE Azerty
- Lenovo IdeaPad L340-15IRH Gaming 81LK01GFMB Azerty
- HP 17-by2052nb Azerty

Alvast bedankt ;)

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 19-04 20:19

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Is een Azerty toetsenbord een vereiste?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• samvbst
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 13-06-2020
beste @Wintervacht
Ja Azerty is een vereiste aangezien ik dit gewoon ben.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True