Hallo,
Ik ben Sam, ik ben van plan om volgend jaar de richting netwerken & IT te gaan volgen het voormalige informaticabeheer. Ook zou ik graag mijzelf wat verdiepen in het programmeren dan wel zelfstudie losstaand van de programmeertaal die ik op school leer. ik denk dat we gebruik gaan maken van visual studio. Maar ik vroeg me af wat een goede laptop was binnen een budget van 900 euro om te programmeren. Ik wil graag een snelle laptop waar ik fijn en probleemloos mee kan werken. En die niet te snel verslijt.
De verwachtingen van de laptop zijn:
- Windows 10
- Processor: I5 of I7
- Intern geheugen: 8 GB (indien mogelijk binnen het budget 16 GB)
- Snel
- Bij voorkeur tussen 15 inch - 16 inch (niet zo belangrijk)
- En meer dan 500 GB opslag (bij voorkeur SSD)
- AZERTY - toetsenbord
Laptops die ik zelf gevonden heb (wat vinden jullie hiervan?
- MSI Modern 15 A10RAS-205BE Azerty
- Lenovo IdeaPad L340-15IRH Gaming 81LK01GFMB Azerty
- HP 17-by2052nb Azerty
Alvast bedankt
Ik ben Sam, ik ben van plan om volgend jaar de richting netwerken & IT te gaan volgen het voormalige informaticabeheer. Ook zou ik graag mijzelf wat verdiepen in het programmeren dan wel zelfstudie losstaand van de programmeertaal die ik op school leer. ik denk dat we gebruik gaan maken van visual studio. Maar ik vroeg me af wat een goede laptop was binnen een budget van 900 euro om te programmeren. Ik wil graag een snelle laptop waar ik fijn en probleemloos mee kan werken. En die niet te snel verslijt.
De verwachtingen van de laptop zijn:
- Windows 10
- Processor: I5 of I7
- Intern geheugen: 8 GB (indien mogelijk binnen het budget 16 GB)
- Snel
- Bij voorkeur tussen 15 inch - 16 inch (niet zo belangrijk)
- En meer dan 500 GB opslag (bij voorkeur SSD)
- AZERTY - toetsenbord
Laptops die ik zelf gevonden heb (wat vinden jullie hiervan?
- MSI Modern 15 A10RAS-205BE Azerty
- Lenovo IdeaPad L340-15IRH Gaming 81LK01GFMB Azerty
- HP 17-by2052nb Azerty
Alvast bedankt