Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dejoma
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 13-05 10:39
Ik zoek een?
Een drone, die hoge kwaliteit video's en foto's maakt (minstens 1080p videos), en geen WIFI-drone (dat is volgens mij érg slecht, dacht ik ergens gelezen te hebben?)

Wat is je budget?
Idealiter 250 euro (max 350), 2e hands vind ik ook prima en dat heeft eigenlijk de voorkeur, omdat ik dan betere specs kan veroorloven.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Cadeau voor mijn vader, hij is modelvliegtuig-fanaat (van die bestuurbare) en hobby fotograaf. Dus denk vooral aan mooie landschappen filmen/fotograferen, terwijl hij op fietstochten is (hij moet dus redelijk portable zijn).

Wat heb je zelf al gevonden?
-Niet "mainstream" drones die nieuw rond de 250-300 euro zitten hebben in meeste reviews lage kwaliteit videos opnemen, en meestal alleen in de US verkrijgbaar.
-Tweede hands heb ik een DJI Mavic Mini gezien met alles erop en eraan voor 380, die bundel gaat nu nieuw over de toonbank voor 500e bij o.a. coolblue. Dit lijkt nu de beste optie maar ook de enige..

Welke vragen heb je hier nog over?
Het kan erg goed zijn dat er voor mijn budget & wensen geen oplossing is, daar ben ik erg bewust van. 350 is wel echt een harde bovengrens. Oja, ik zag dat er zojuits een nieuwe drone van DJI is uitgekomen, misschien heeft dit ook effect op de prijzen van de lower-end modellen waar ik waarschijnlijk naar op zoek ben?

Ik hoor graag jullie meningen!
Groeten Dennis

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True