Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Beste router ter vervanging van KPN Experiabox V10

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Troubled
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 14-06 14:34
Hallo allen,

Aangezien het sinds kort mogelijk is om de KPN Experiabox vervangen, zat ik eens rond te kijken door welke router ik deze kan vervangen. Daarbij kwam ik uit bij de FRITZ!Box 7590. Nou vind ik dit nogal duur voor wat ik er voor terugkrijg tegenover de experiabox. Nou vroeg ik me af of er een goedkoper alternatief is of dat iemand me kan overtuigen dat de FRITZ!Box 7590 het geld waard is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeBolle
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:15

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Kun je iets meer vertellen over wensen en eisen die je hebt? Wat wil je bereiken waar de EB niet aan voldoet?

Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Troubled
Betere Wi-Fi.
Meer configuratiemogelijkheden.
Monitoring.
Goed configureerbaar gastnetwerk.

Ik heb trouwens ook telefonie en televisie via de router.

[Voor 24% gewijzigd door Troubled op 15-05-2020 15:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Als het goedkoop moet heb je met een Mikrotik hap ac2 wel een leuk ding.

Maar dan kan je gelijk aan de slag met VLAN sleutelen IGMP proxy en van alles.
Voor wat je ervoor krijgt is het trouwens geen verkeerd ding hoor die Fritz

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22:43

ImNotnoa

Meisje!

reviews: Wifi Best Buy Guide - Mei 2020

Er is ook een nieuwe BBG betreffende Wifi (mesh maar ook routers) uit, wellicht kun je er iets mee

[Voor 5% gewijzigd door ImNotnoa op 15-05-2020 15:33]

In my defence: I wás left unsupervised.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Troubled
ImNotnoa schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:32:
reviews: Wifi Best Buy Guide - Mei 2020

Er is ook een nieuwe BBG betreffende Wifi (mesh maar ook routers) uit, wellicht kun je er iets mee
Helaas hebben de meeste routers geen ondersteuning voor analoge telefonie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ydderf
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 21:59
Voor de beter WIFI kun je ook bij KPN de wifi check doen. Wanneer deze slecht resultaat geeft, krijg je gratis één of twee accespoints. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login
Hiervoor is ook een gastennetwerk beschikbaar. Of dit dan voor jou ook onder "goed configureerbaar" valt, is dan nog de vraag....

Soms gaat het niet zoals het moet, maar moet het maar zoals het gaat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Troubled
ydderf schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:36:
Voor de beter WIFI kun je ook bij KPN de wifi check doen. Wanneer deze slecht resultaat geeft, krijg je gratis één of twee accespoints. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login
Hiervoor is ook een gastennetwerk beschikbaar. Of dit dan voor jou ook onder "goed configureerbaar" valt, is dan nog de vraag....
Dat is wel een goede tip! Heb nu wel twee oude routers als AP ingericht maar dat werkt toch niet altijd even goed moet het switchen van netwerk.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True