Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomas20
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16-06 11:42
Mijn vraag
Ik gebruik de Harmony Hub om meerdere apparaten in te schakelen en op het juiste kanaal te zetten (waar deze voor bedoeld is). Echter schakelt de Harmony Hub mijn TV geheel willekeurig niet altijd uit. Hij schakelt de TV wel altijd in. De TV wordt vaker niet uitgeschakeld, dan wel. We zetten de TV niet aan/uit met een andere afstandsbediening.

Relevante software en hardware die ik gebruik
- Logitech Harmony Elite Hub + Afstandsbediening/App
- Sony 55XD8005
- Onkyo TX-NR636

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Alle software updaten naar meest recente versie
- De IR extenders van de Hub op verschillende plekken geprobeerd
- Activiteiten van de Harmony opnieuw ingesteld
- Tweakers afgezocht naar een mogelijk antwoord

Hopelijk hebben jullie ideeën die ik nog kan proberen :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True