Hallo Allemaal,
Ik wil graag een nieuwe PC laten bouwen. Voorheen heb ik dit altijd laten doen bij Azerty.
Is dit nog steeds de beste qua service prijs / kwaliteit of raden jullie een andere aan?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal rond de 1500 euro. Inclusief verzendkosten en assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Ik neem mee mijn usb muis
- Ik neem mee mijn oude toetsenbord als dat kan. Het ding heeft nog een PS/2 aansluiting.
- Ik neem mee mijn nieuwe PC scherm: pricewatch: AOC AGON AG273QCG Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- SSD
- Minimaal 16GB geheugen. Meer is volgens mij nu niet nodig en het is vrij makkelijk om later extra bij te zetten( zo is mij verteld )?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Ik zou graag een pc willen die niet te veel geluid maakt.
- Het liefste een PC die minstens 5 jaar weer mee gaat.
Ga je overklokken?
Ik ben niet zo technisch dus denk het niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
- Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om een PC samen te stellen die weer een aantal jaren mee kan. Het hoeft niet allemaal het nieuwste van het nieuwste te zijn zolang het maar goed werkt.
- Het liefste ook een goede webshop waar het in elkaar gezet kan worden. Zelf ben ik daar geen held in. Een video kaart in of uitpluggen lukt me nog wel maar veel verder ben ik nooit gegaan. Suggesties?
- Ik had eigenlijk ongeveer 1200 euro in gedachten het is alleen wat meer geworden. Kan ik ook prima wat minder uitgeven en toch redelijk gelijk blijven qua prestaties?
- Is het mogelijk om een PS/2 toetsenbord aan te sluiten via een convertor of moet daar echt een poort op het moederbord voor zitten?
- Ik zou graag 5 jaar weer zonder veel moeite de nieuwste games kunnen spelen. Is dat mogelijk met mijn systeem?
Ik heb gekeken bij de Best buy guides en op het forum en heb deze configuratie samengesteld:
Ik wil graag een nieuwe PC laten bouwen. Voorheen heb ik dit altijd laten doen bij Azerty.
Is dit nog steeds de beste qua service prijs / kwaliteit of raden jullie een andere aan?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal rond de 1500 euro. Inclusief verzendkosten en assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Ik neem mee mijn usb muis
- Ik neem mee mijn oude toetsenbord als dat kan. Het ding heeft nog een PS/2 aansluiting.
- Ik neem mee mijn nieuwe PC scherm: pricewatch: AOC AGON AG273QCG Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- SSD
- Minimaal 16GB geheugen. Meer is volgens mij nu niet nodig en het is vrij makkelijk om later extra bij te zetten( zo is mij verteld )?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Ik zou graag een pc willen die niet te veel geluid maakt.
- Het liefste een PC die minstens 5 jaar weer mee gaat.
Ga je overklokken?
Ik ben niet zo technisch dus denk het niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
- Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om een PC samen te stellen die weer een aantal jaren mee kan. Het hoeft niet allemaal het nieuwste van het nieuwste te zijn zolang het maar goed werkt.
- Het liefste ook een goede webshop waar het in elkaar gezet kan worden. Zelf ben ik daar geen held in. Een video kaart in of uitpluggen lukt me nog wel maar veel verder ben ik nooit gegaan. Suggesties?
- Ik had eigenlijk ongeveer 1200 euro in gedachten het is alleen wat meer geworden. Kan ik ook prima wat minder uitgeven en toch redelijk gelijk blijven qua prestaties?
- Is het mogelijk om een PS/2 toetsenbord aan te sluiten via een convertor of moet daar echt een poort op het moederbord voor zitten?
- Ik zou graag 5 jaar weer zonder veel moeite de nieuwste games kunnen spelen. Is dat mogelijk met mijn systeem?
Ik heb gekeken bij de Best buy guides en op het forum en heb deze configuratie samengesteld:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X Boxed | € 456,55 | € 456,55 |
1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 147,62 | € 147,62 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | € 548,98 | € 548,98 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Phantom Black | € 28,95 | € 28,95 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 65,85 | € 65,85 |
1 | Voedingen | BitFenix Whisper BWG550M | € 94,65 | € 94,65 |
1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 111,93 | € 111,93 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.524,43 |