Budget gaming gear

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeKoffie_21
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 23-06 15:57
Ik zoek een?
Keyboard en muis om mee te gamen en goed mee te kunnen werken. Momenteel heb ik een standaard keyboard en een draadloze microsoft muis. Opzich is de muis prima, maar de toetsen van het toetsenboard 'kleven'. De muis is draadloos en wat klein, ook merk je dat deze is toegespitst op office werk. Als het binnen het budget past wil ik deze dan ook vervangen.

Wat is je budget?
Het liefst zo min mogelijk. Muis + toetsenbord <80 euro. Mits reëel. Ik heb zojuist een nieuwe PC aangeschaft ;)

Zelf zat ik te kijken naar dit setje: https://www.bol.com/nl/p/...KQ_0_26.38.ProductPageUrl bekend merk en een muis + toetsenbord voor een nette prijs.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zeker niet. Toetenbord technieken heb ik ook weinig verstand van (mechanisch etc.) Daar laat ik mij graag over adviseren.

[ Voor 34% gewijzigd door KopjeKoffie_21 op 15-05-2020 14:18 . Reden: Toevoegingen ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-07 15:31
Wat heb je zelf al gevonden? Welk model/vorm en type toetsenbord? Wat spreekt je aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeKoffie_21
corporalnl schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 14:18:
Wat heb je zelf al gevonden? Welk model/vorm en type toetsenbord? Wat spreekt je aan?
Even aangepast in de post. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeKoffie_21
corporalnl schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 14:18:
Om hier op terug te komen. Ik heb best kleine handen, dus geen grote muis. Kwa toetsenbord layout gewoon standaard. Het hoeft van mij niet persee mechanisch te zijn (ik weet niet waarom dat goed is). Maar als het voordelen heeft waarom niet.

Zoals ik al zei, weinig verstand van randapparatuur. Ik laat me graag helpen door tweakers met meer verstand er van dan ik !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-07 15:31
Dat is vrij lastig te zeggen. Wat ik zelf doe is langs een winkel gaan. ( mediamarkt bijv ) en daar voelen bij de proef setjes.

De 1 vind laptop toetsen prettiger en de ander juist weer niet.
Mechanisch heb ik zelf geen ervaring mee, weet alleen dat er verschil zit in de soorten en hoe hij aanvoelt/reageert.