Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Nee, volgens mij is het nooit mogelijk geweest voor gebruikers om afbeeldingen toe te voegen. En ik doet dit alweer 16 jaar namelijk. ;-) Weet je zeker dat dat bij Tweakers was?
Ik pas het echter graag voor je aan. Ik heb een tijdje geleden geprobeerd wat nieuwe screenshots te vinden, maar vond echter weinig goeds. Als je suggesties hebt, graag!
Ik pas het echter graag voor je aan. Ik heb een tijdje geleden geprobeerd wat nieuwe screenshots te vinden, maar vond echter weinig goeds. Als je suggesties hebt, graag!
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
In de reacties zijn suggesties gegeven.
Ja, tweakers is de enige site waar ik updates submit. Dacht dat het vroeger via 'verbeteren productgegevens' kon. Als je dat eens na kon vragen of het ooit mogelijk was, en weer aan te zetten valt...
16 Jaar
? Ik denk dat ik de meuktracker ongeveer zolang volg
Ja, tweakers is de enige site waar ik updates submit. Dacht dat het vroeger via 'verbeteren productgegevens' kon. Als je dat eens na kon vragen of het ooit mogelijk was, en weer aan te zetten valt...
16 Jaar
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Het probleem van DeviantArt is dat de plaatjes daar geen screenshots van desktops zijn, maar introducties naar de mogelijkheden met extra tekst erop (voorbeeld) en daar kan ik dan weer weinig mee.
De screenshot zijn bijgewerkt.