Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Pc: wel internet. Internet: nee

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Douwerino
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 14-06 12:41
Mijn desktop pc zegt wel verbinding met internet te hebben, maar wanneer ik naar Chrome of Steam oid ga, krijg ik de melding geen internet verbinding te hebben. Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik het kan fixen?
Toen ik m vanmiddag opstartte had ik gewoon internet, toen viel het weg maar gaf mijn pc aan gewoon internet te hebben.

Hij is aangesloten op een Ethernet kabel en mijn telefoon en laptop hebben wel internet.

Beste antwoord (via Douwerino op 15-05-2020 13:54)

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 10:59

nelizmastr

Goed wies kapot

Heb je toevallig je IP statisch ingesteld, of je DNS?

Werkt het wel weer nadat je de probleemoplosser voor netwerk hebt gedraaid? (rechtsklikken op netwerk icoontje > problemen oplossen).

PC al eens herstart? (niet afsluiten en weer aanzetten, maar opnieuw opstarten kiezen).

[Voor 19% gewijzigd door nelizmastr op 15-05-2020 13:47]

I reject your reality and substitute my own

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• nelizmastr

nelizmastr

Goed wies kapot

Werkt het wel weer nadat je de probleemoplosser voor netwerk hebt gedraaid? (rechtsklikken op netwerk icoontje > problemen oplossen).

PC al eens herstart? (niet afsluiten en weer aanzetten, maar opnieuw opstarten kiezen).

[Voor 19% gewijzigd door nelizmastr op 15-05-2020 13:47]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23-11 17:42

De Nelis

en anders maar niet...

Heb je ook al je modem/router opnieuw uit- en weer ingeschakeld?

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Douwerino
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 14-06 12:41
nelizmastr schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 13:46:

Het opnieuw opstarten heeft t m gedaan. Ik had m al een paar keer eerder uit en weer aan gedaan en niet bedacht dat opnieuw opstarten anders zou kunnen zijn. Ik voel me redelijk dom op dit moment :|

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nelizmastr

nelizmastr

Goed wies kapot

Douwerino schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 13:54:
[...]

Het opnieuw opstarten heeft t m gedaan. Ik had m al een paar keer eerder uit en weer aan gedaan en niet bedacht dat opnieuw opstarten anders zou kunnen zijn. Ik voel me redelijk dom op dit moment :|
Sinds Windows 8 is afsluiten een soort opgeslagen sessie i.p.v. een echte volledige afsluiting, dus dan is een herstart de beste manier om een versie Windows sessie te starten :)

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True