Hallo tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil ermee kunnen gamen, en dan games zoals, csgo, minecraft, warzone, valorant, overwatch, gta v.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis: Razer Deathadder Elite
Toetsebord: Razer BlackWidow
Monitor: Acer XF240H (1920x1080@144Hz)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderaan staat een lijstje met wat ik zelf al met een beetje hulp heb gedaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt, ik weet niet veel van PCs, maar ik hoef niet van die ''aftandse'' merken. Ik wil wel wat betrouwbaars wat nog wel even mee kan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet uit. En ik hoef ook geen vliegtuig op m'n kamer. De case en RBG boeit me niet. Dus het hoeft eigenlijk ook niet in de build want je betaald er alleen maar meer voor.
Ga je overklokken?
Zelf weet ik niet echt hoe overklokken werkt, maar raden jullie het aan dan om te overklokken?
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me goed kunnen helpen, en ik wil een betrouwbaar systeem wat wel even door kan, en natuurlijk wel een goede bang-for-buck.
Dit is wat ik heb:
Alvast bedankt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil ermee kunnen gamen, en dan games zoals, csgo, minecraft, warzone, valorant, overwatch, gta v.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis: Razer Deathadder Elite
Toetsebord: Razer BlackWidow
Monitor: Acer XF240H (1920x1080@144Hz)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderaan staat een lijstje met wat ik zelf al met een beetje hulp heb gedaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt, ik weet niet veel van PCs, maar ik hoef niet van die ''aftandse'' merken. Ik wil wel wat betrouwbaars wat nog wel even mee kan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet uit. En ik hoef ook geen vliegtuig op m'n kamer. De case en RBG boeit me niet. Dus het hoeft eigenlijk ook niet in de build want je betaald er alleen maar meer voor.
Ga je overklokken?
Zelf weet ik niet echt hoe overklokken werkt, maar raden jullie het aan dan om te overklokken?
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me goed kunnen helpen, en ik wil een betrouwbaar systeem wat wel even door kan, en natuurlijk wel een goede bang-for-buck.
Dit is wat ik heb:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X Boxed | € 213,- | € 213,- |
1 | Moederborden | Asus Prime B450M-A | € 71,- | € 71,- |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X | € 469,- | € 469,- |
1 | Behuizingen | Sharkoon S25-V | € 44,99 | € 44,99 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z F4-3200C16D-16GTZKW | € 86,33 | € 86,33 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 450W V2 | € 46,- | € 46,- |
1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 111,93 | € 111,93 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.042,25 |
Alvast bedankt