Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Laptop Advies (MBO Student)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jelle Bullens
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 18-08-2020
Wat ga je met je laptop doen?
Ik heb/wil een nieuwe laptop voor school, ik start het nieuwe schooljaar met mijn MBO opleiding in de transport en logistiek. De laptop die ik nu gebruik is 4 jaar oud en word steeds slomer, ik wil mijn nieuwe laptop vooral gebruiken voor school dingen zoals Word, Powerpoint en dergelijke.

Wat is je budget?
Tussen de €500 en €650.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke (school)dag, gewicht maakt mij niet zoveel uit maar de grootte wel, laptop die ik nu heb is 13,3" en ik wil ongeveer dezelfde grootte.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zolang 't Windows draait vind ik het prima.

Ik hoor wel of jullie aanbevelingen hebben en bedankt voor 't meedenken!

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 06-06 23:14
Ik vind het heel vervelend en schooljuf-achtig om te zeggen: wat heb je zelf gevonden?

Heb je deze al bekeken: reviews: Laptop Best Buy Guide - April 2020

De goedkoopste is al geschikt voor wat jij wil, rek je je budget nog enkele tientjes op, dan kun je zeker nog een hele tijd vooruit met het model tot 700 euro.

[Voor 3% gewijzigd door PageFault op 15-05-2020 11:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jelle Bullens
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 18-08-2020
PageFault schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:57:
Ik vind het heel vervelend en schooljuf-achtig om te zeggen: wat heb je zelf gevonden?

Heb je deze al bekeken: reviews: Laptop Best Buy Guide - April 2020

De goedkoopste is al geschikt voor wat jij wil, rek je je budget nog enkele tientjes op, dan kun je zeker nog een hele tijd vooruit met het model tot 700 euro.
Helemaal niet aan gedacht om de Best Buy Guide te bekijken, en inderdaad de Acer ziet er goed uit weet niet of ik mijn budget tot de 700 euro kan laten vieren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 06-06 23:14
Jelle Bullens schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:05:
[...]

Helemaal niet aan gedacht om de Best Buy Guide te bekijken, en inderdaad de Acer ziet er goed uit weet niet of ik mijn budget tot de 700 euro kan laten vieren.
Bij de alternatieven staat deze: pricewatch: Acer Aspire 5 A514-52-531Q
100 euro goedkoper, wellicht het onderzoeken waard?

Je kunt ook in de pricewatch kijken: https://tweakers.net/lapt...FomLSOc7QpTN5sKltjdFzX9Qs

Pas de filters gerust aan, ik heb hem wellicht teveel terug in de tijd gezet, maar ook dit kun je aanpassen. Produkten die maar 1 prijs hebben zijn vaak (niet altijd!) niet meer op de markt. Gewoon even in de details kijken of het oud is of juist heel nieuw.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True