Toon posts:

over de thuispagina's van chello..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmz. Ik dacht dat dit wel een makkelijke manier zou zijn om erachter te komen wanneer chello nou eens php gaat ondersteunen op haar members/ afdeling. Dus bij deze.. Wanneer ???

--+Grtz van powerpulse+--

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op maandag 06 augustus 2001 19:07 schreef powerpulse het volgende:
Hmz. Ik dacht dat dit wel een makkelijke manier zou zijn om erachter te komen wanneer chello nou eens php gaat ondersteunen op haar members/ afdeling. Dus bij deze.. Wanneer ???
Waar zie jij de connectie tussen de klantenservice van Chello en GoT :?

Nee, ik zou es 0900-1580 bellen en vragen naar de TD o.i.d....
Misschien dat die je meer kunnen vertellen (mailen kan je vergeten, maar dat wist je ws al)...

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:57

Sick Nick

Drop the top!

Op maandag 06 augustus 2001 19:10 schreef brammus het volgende:

[..]

Waar zie jij de connectie tussen de klantenservice van Chello en GoT :?

Nee, ik zou es 0900-1580 bellen en vragen naar de TD o.i.d....
Misschien dat die je meer kunnen vertellen (mailen kan je vergeten, maar dat wist je ws al)...
Dan zou ik nog altijd 0800-0102 bellen en je laten doorverbinden. Scheelt je weer 75 cent per minuut >:)

Verwijderd

Topicstarter
tsja jammer alleen dat de meeste idioten er nog niks van snappen.. "php?" wat is dat? maareh, ik probeer dat gratis nummer wel, bedankt. :)

Hmz tsja als je echt hopeloos bent zoals ik, zoek je de laatste redding maar hier op GoT hè? ;)

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op maandag 06 augustus 2001 19:11 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

Dan zou ik nog altijd 0800-0102 bellen en je laten doorverbinden. Scheelt je weer 75 cent per minuut >:)
Sow! dat is effe beterz...!!! >:)

Ik wist dat er meerdere nummers rondcirculeerden, maar ik dacht dat ze die ondertussen toch wel afgeslopten zouden hebben :?

Heheh...niet dus >:) :)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-08 18:37
chello en php?

neuh, waarom zouden ze dat geen aanbieden?

dat zullen ze never nooit doen denk ik

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:57

Sick Nick

Drop the top!

Gewoon dat nummer bellen en zeggen dat je iets wil vragen. Dan zeggen ze 'zegt u het maar'. Dan moet je gewoon een lang en technisch verhaal ophangen, dan zeggen ze vanzelf 'heeft u een momentje, ik verbind u door met de technische dienst of klantenservice' :P

Verwijderd

Topicstarter
idd, voor php moet je maar een betaalde webhost nemen. :( Nah, ik draai mijn webserver wel gewoon hierzo :P Dikke vinger naar chello :)

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

wat wel wazig is, is dat er op mijn chello ftp accountje een cgi-bin dir staat.. (hierin stond zelfs een test bestandje, niet dat het verder werkt ofzo)
Pagina: 1