Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aanbod kan niet gewijzigd worden naar verkocht

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 09:35
Ik probeer mijn advertentie V&A aangeboden: Aangeboden: Samsung Galaxy S9 Dual Sim 64GB Blauw op verkocht te zetten. Alleen als ik naar Advertentiebeheer ga, dan ontbreekt daar de knop om hem op verkocht te zetten. Alleen de knop "Gereserveerd" is beschikbaar (maar daar staat de advertentie al op) Wie kan voor mij de advertentie een schopje geven naar verkocht? :)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Beste antwoord (via White_Collar op 15-05-2020 11:44)

• De Nelis
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09:33

De Nelis

en anders maar niet...

Kun je ook niet als je de advertentie bewerkt, in het pulldown menu kiezen voor verkocht?https://tweakers.net/i/gbzqJL0qK4YTA60wS98qvaPMkFY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mPv1uqZlPZQdF9E7NekVLLqX.jpg?f=user_large

[Voor 55% gewijzigd door De Nelis op 15-05-2020 11:44]

time is infinite, but each week is ten hours short..

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Kun je ook niet als je de advertentie bewerkt, in het pulldown menu kiezen voor verkocht?https://tweakers.net/i/gbzqJL0qK4YTA60wS98qvaPMkFY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mPv1uqZlPZQdF9E7NekVLLqX.jpg?f=user_large

[Voor 55% gewijzigd door De Nelis op 15-05-2020 11:44]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 09:35
@De Nelis helemaal overheen gekeken. :o Fixed! Dankjewel :)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

White_Collar schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:44:
@De Nelis helemaal overheen gekeken. :o Fixed! Dankjewel :)
Ja ik struikel er ook iedere keer weer over, wellicht kan dit ooit een keer aangepast worden door de devs O-)

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True