Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stefanmechelen
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 22-06 23:57
De DHL mijnheer had vandaag mijn PixelBuds bij. Ik had deze keer echt geen zin om te wachten tot Google zin heeft om de Benelux te ontdekken voor hun telefoons en toebehoren.

Ook in Duitsland zijn ze nog een eind weg gok ik.

Dus even een extra financiële inspanning gedaan en via de gekende eBay weg gegaan. Netjes alle douane en btw in orde en vlot en snel geleverd door DHL In een veeeeeeeeeeeeeeel te grote doos voor zo'n klein doosje trouwens..

Setup is a breeze met een Pixel 3 telefoon. Telefoontje met de mama was prima van kwaliteit. De Google Assistant werkt prima, de live translate functie nog niet kunnen gebruiken.

Bass is inderdaad iets minder aanwezig en het zijn geen oortjes die alle omgevingsgeluid blokken. Maar dat wist ik op voorhand en stoort mij niet.

Al bij al een happy panda. Heel klein minpuntje. Mijn telefoon staat op Engels en Nederlands als tweede taal. Het is een beetje vervelend dat ik Pixelbuds niet kan instellen om die tweede taal te gebruiken. Nu leest hij mijn notificaties in het Engels voor en dat is hilarisch natuurlijk, maar ook niet echt handig :-)

Assistant kan meerdere talen aan, maps ook, dan moet PixelBuds dat ook maar kunnen. Dat mag voor mij de eerste feature update zijn ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 08:47

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Ik mis de discussiewaarde in dit topic. Dit ziet er meer uit als een review en die kan je beter plaatsen bij/in pricewatch: Google Pixel Buds (Zwart). Mocht je toch een ervaringen topic willen openen dan kan je terecht in Wearables, Accessoires en Overige. Oordopjes vallen niet onder Audio maar onder Tablets & Telefoons.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True