Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iPhone 11 Pro herstart random / panic full

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 20:05
Sinds kort valt mijn iPhone 11 pro om de 5 minuten uit. Heel vervelend natuurlijk. Als ik naar instellingen ga en privacy analyse dan vind je daar bepaalde logs. Daar staan een hoop panic full logs onder. Het is een schone installatie van de allernieuwste ios. Dus geen apps van derde partijen die voor crashes kunnen zorgen. Ik denk dat dit een hardware probleem is en op google ook al enkele fora gevonden waar mensen hem opgestuurd hebben en hij gerepareerd is. Ook al een DFU ios recovery geprobeerd maar zonder succes. Iemand hier ervaring mee?

Daarom denk ik dat ik hem maar gewoon op stuur. Hierbij ben ik hem volgens kpn 2 weken tot 30 dagen kwijt misschien langer ivm corona.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 18-06 22:50
De vraag is of dat een App überhaupt zomaar een kernel panic zou kunnen veroorzaken. Apps zijn sandboxed en kunnen niet zomaar low level op het OS dingen uitvoeren. Ik denk zelf dat je moederbord in je iPhone een defect heeft. Ik heb zelf ook een iPhone 11 Pro Max, en krijg hierop geen crashes. Ik denk dat je hem het beste bij de Apple Store voor garantie kan laten opsturen.

Ik weet niet wanneer je de 11 pro Max gekregen hebt, maar als dit een defect is dat binnen een maand ontstaan is zou ik een nieuwe eisen, dan heb je een ondeugdelijk product.

[Voor 19% gewijzigd door kevinkrs op 15-05-2020 11:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Torac
kevinkrs schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:35:
De vraag is of dat een App überhaupt zomaar een kernel panic zou kunnen veroorzaken. Apps zijn sandboxed en kunnen niet zomaar low level op het OS dingen uitvoeren. Ik denk zelf dat je moederbord in je iPhone een defect heeft. Ik heb zelf ook een iPhone 11 Pro Max, en krijg hierop geen crashes. Ik denk dat je hem het beste bij de Apple Store voor garantie kan laten opsturen.

Ik weet niet wanneer je de 11 pro Max gekregen hebt, maar als dit een defect is dat binnen een maand ontstaan is zou ik een nieuwe eisen, dan heb je een ondeugdelijk product.
Dat dacht ik zelf ook. Aangezien na de dfu het probleem blijft.
Wat raad jij aan? Ik heb het toestel gekocht bij KPN ik kan hem ook naar hun toe sturen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 18-06 22:50
Torac schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:40:
[...]

Dat dacht ik zelf ook. Aangezien na de dfu het probleem blijft.
Wat raad jij aan? Ik heb het toestel gekocht bij KPN ik kan hem ook naar hun toe sturen.
Je kunt hem naar KPN sturen, maar KPN stuurt hem naar een eigen reparatie service partner, zal daarom niet door Apple gerepareerd worden.

Aangezien Apple de fabrikant is en daarom ook het beste weet hoe je de iPhone kunt repareren raad ik je aan op een issue in te dienen bij de Apple Store. Meestal heb je hem dan ook binnen 5 werkdagen terug.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Probub
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21:35
ik heb ook ooit zoiets gehad met een nieuwe XS max. Na wat 5en en 6en kreeg ik een nieuwe van Apple.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YRH
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 22:00
Bij Apple Stores kunnen ze precies zien wat er gebeurt, je kan daar ook nog langs gaan als er 1 in de buurt is. Anders gewoon opsturen naar KPN voor garantie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Torac
kevinkrs schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:56:
[...]

Je kunt hem naar KPN sturen, maar KPN stuurt hem naar een eigen reparatie service partner, zal daarom niet door Apple gerepareerd worden.

Aangezien Apple de fabrikant is en daarom ook het beste weet hoe je de iPhone kunt repareren raad ik je aan op een issue in te dienen bij de Apple Store. Meestal heb je hem dan ook binnen 5 werkdagen terug.
In dat geval ga ik hem zeker naar Apple sturen. Als ze hem maar niet terugsturen en aangeven dat ik hem bij KPN gekocht heb en dat het eerste aanspreekpunt is.
Probub schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:59:
ik heb ook ooit zoiets gehad met een nieuwe XS max. Na wat 5en en 6en kreeg ik een nieuwe van Apple.
Dat zou helemaal mooi zijn maar voor de rest is het toestel nog zgan.
YRH schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:00:
Bij Apple Stores kunnen ze precies zien wat er gebeurt, je kan daar ook nog langs gaan als er 1 in de buurt is. Anders gewoon opsturen naar KPN voor garantie
Alle officiële stores zijn dicht ivm covid-19. En certified resellers, amac dus kunnen niets voor me betekenen en sturen hem ook op. Waarom zou jij hem naar KPN sturen ipv Apple?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YRH
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 22:00
Torac schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:21:
Alle officiële stores zijn dicht ivm covid-19. En certified resellers, amac dus kunnen niets voor me betekenen en sturen hem ook op. Waarom zou jij hem naar KPN sturen ipv Apple?
Dat is toch de partij waar je hem gekocht hebt? Die zijn in dit geval altijd je aanspreekpunt.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True