Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flatmike
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 25-05 08:10
Ik ben onlangs in het bezit gekomen van een tweedehands HP Spectre x360 13-4110nd en wil graag een active stylus gaan gebruiken op deze 2-in-1 laptop/tablet.

Ik ben dus op zoek naar een 'Active Stylus' die compatible is met mijn laptop/tablet. Ik heb rondgekeken en -gezocht maar kom er nou niet echt achter of een pen compatible moet zijn met hardware, besturingssysteem of beide. Bij specifieke pennen kom ik er vervolgens niet goed achter of ze compatible zijn met mijn laptop.

Graag ontvang ik advies hieromtrent, bij voorbaat dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:37

De Nelis

en anders maar niet...

https://store.hp.com/Neth...c_ptyp_mousekeyb_stylus=1

Wellicht kun je met een van deze uit de voeten, echter zou ik eerder adviseren contact op te nemen met HP welke pen er geschikt is voor jouw model.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

ralpje

Deugpopje

Ik weet dat in ieder geval de Surface Pen compatible is met de Spectre, die combinatie heb ik zelf wel eens (tijdelijk) gebruikt.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flatmike
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 25-05 08:10
De Nelis schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:41:
https://store.hp.com/Neth...c_ptyp_mousekeyb_stylus=1

Wellicht kun je met een van deze uit de voeten, echter zou ik eerder adviseren contact op te nemen met HP welke pen er geschikt is voor jouw model.
Ik heb bij HP navraag gedaan maar zij durven geen garanties te geven qua compatibiliteit (vermoedelijk omdat het een wat ouder model laptop is), vandaar mijn vraag hier.
ralpje schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:47:
Ik weet dat in ieder geval de Surface Pen compatible is met de Spectre, die combinatie heb ik zelf wel eens (tijdelijk) gebruikt.
Er zijn nogal wat Surface pennen en nogal wat Spectres, ik ben benieuwd of die allemaal onderling compatible zijn.

Punt is dus ook vooral dat ik geen zin heb om veel geld uit te geven en er dan achter te komen dat 't niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

ralpje

Deugpopje

[b]flatmike schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 14:50:[/b

[...]
Punt is dus ook vooral dat ik geen zin heb om veel geld uit te geven en er dan achter te komen dat 't niet werkt.
Daar is natuurlijk de WKOA voor. Even testen en als het niet werkt terugsturen.
Of even met je laptop een Mediamarkt binnen lopen, daar liggen die pennen vaak als demo bij de Microsoft devices ;)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer